כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מרילין מונרו בהופעת פופ-ארט באירוע השקה של "נגב"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
12.05.2009
/ 11:33

חברת נגב (לשעבר נגב קרמיקה) החלה השבוע בקמפיין לטכנולוגיה חדשה, העושה שימוש בהדפסה דיגיטלית על גבי אריחים בעיצוב אישי.

 

במוקד הקמפיין עומדת דמותה האגדית של מרילין מונרו, שניבטת מתוך יצירת הפופ ארט הנודעת. כחלק מהקמפיין, תקיים החברה אירוע השקה אקסלוסיבי.

 

בחברה מסבירים את הבחירה בדמותה: "מונרו נחשבת לאייקון נצחי, פנטזיה של נשים וגברים כאחד. דמותה בסגנון פופ ארט היא טרנד עיצובי מוביל באביב-קיץ 2009, והיא מונצחת על פריטי ריהוט, אופנה ובגדי ים, וכעת – גם על אריחי רצפה וקירות.

 

 

חברת הפקה - פרדיסו

במאי- ישי קרני

 

משרד פרסום-  אדלר חומסקי

סמנכ"ל קריאייטיב-  יונתן סטירין

מנהל קריאייטיב-  אמיר אריאלי

קופירייטר-  אורי מרק

ארט דיירקטור-  חווה מרגול

סופרוייזר- נועה היינמן

תקציבאי- ליאור הירש

מנהל אסטרטגיה- אמנון גולן

פלנרית – מיכל הדי - כהן

מנהלת הפקה- לילך יצחק

מפיק – אסף רונן

מדיה- נועם פאר

תגובות
אין תגובות למאמר