כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דורי בן-ישראל - "מזבלה" /
12.05.2009
/ 11:27

קריאייטיב טוב יכול לגדול על עצים (על גדרות ועל המים)!

 

כולנו מכירים את שלטי המדפסת הביתית שתולים על עצים ואת הפוסטרים הזרחניים אשר מציפים את הלוחות הציבוריים, לפעמים זה 'אבד חתול' או סתם עוד פוסטר של עוד הופעה של אמן לא מוכר ולפעמים זה קריאייטיב בן עוולה,  שעושה שימוש אדיר במדיה ומוכיח שרעיון גדול לא תמיד מצריך הפקות ענק.

 

 

אאוץ' זה נראה כואב - פרסומת של מוהל מאיסטנבול / משרד: Grey

 

 

 

במקרה של מפגש עם ערפד, לקידום סדרת הערפדים true blood , DraftFCB  ניו זילנד רקחו את אחת מפעילויות האמביינט הטובות ביותר שראיתי השנה:

 

  

 

 

 

 

 מחבקים את העצים - קמפיין פיתוח מודעות לעמותת Wood Land Trust  הבריטית:

 

  

 

 

 

קמפיין פוסטרים ממוקד לעידוד חבישת קסדה בקרב אופנועים  / Golden Advertising:

זה מה שיכול לקרות לכם אם לא תחבשו קסדה:

   

 

 

 

 

 

קמפיין של משרד בשם Happy Soldiers לארגון IFAW למען רווחת בעלי החיים:

 

  

 

 

קמפיין פוסטרים גרילתי של JWT מלבורן לעמותה לשלום הילד האוסטרלית. תודה לגיא סולומון מאידיאולוג'יק. 

 

 

 

 

 

 

ולסיום, שלט שארז רובינשטיין צילם בחוף התכלת שבטבריה (היכן שכביכול ישו הלך על המים), קריאייטיבי ומשעשע:

 

 

 

 

הכותב הינו מבעלי חברת הגרילה "מזבלה"

תגובות
אין תגובות למאמר