כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

האגיס, AXE וצומת ספרים עלו לגמר ה"אפי פלטינום"

מאת: איילה צורף - "דה מרקר" /
12.05.2009
/ 9:40

 

מהלכי השיווק של חיתולי האגיס של חוגלה-קימברלי, דאודורנט AXE של יוניליוור ורשת צומת ספרים עלו לגמר לפרס האפי פלטינום - הפרס על המהלך השיווקי הטוב של השנים האחרונות - כך נודע ל - TheMarker.

 

האפי פלטינום היא הקטגוריה היוקרתית ביותר בתחרות האפי, המחלקת פרסים על מצויינות שיווקית. בתחרות לפרס השנה התמודדו 13 מהלכי שיווק: חוגלה קימברלי "ממציאים את האגיס מחדש" למיתוג מחדש של תחום החיתולים; יוניליוור ישראל "מהפכה הגברית של AXE בשוק הדאודורנטים בישראל", מאיר חברה למכוניות ומשאיות על מהלך השיווק של הונדה סיוויק; מפעל הפיס על מעבר מסטגנציה לצמיחה; עמותת עזר מציון לתרומות מח עצם, "השינוי מנושא טאבו לשיחת סלון"; בית ההשקעות פסגות עבור המהלך השיווקי "לדעת לנצח" שהפך אותם לבית ההשקעות הגדול בישראל;

 

מתמודדים נוספים: צ'מפיון מוטורס עבור שיווק סקודה: "ממותג מוניות מתנצל למותג נחשק"; המסלול האקדמי המכללה למנהל המהלך להפיכת רשת הבוגרים ליתרון תחרותי; פרימור - גניר "זה לא אנחנו, זה התפוזים"; צומת ספרים מהפכה בשוק הספרים בישראל; משרד התיירות הטורקי על הפיכת טורקיה ליעד התיירות היוצאת מספר 1 של ישראל; טבע נאות "מיצרן נעלי נוחות למותג אופנתי"; שירותי בריאות כללית על היריון ולידה בכללית.

 

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) המארגן את התחרות, מסרה בתגובה כי "אני מברכת את כל מי שהגיש מועמדות ובוודאי את אלו שעלו לגמר. בעידן הזה של משבר כלכלי, נושא האפקטיוויות מקבל משנה תוקף וחשיבות".

 

בתחרות מחולקים כמה פרסים נוספים, לפי תחומי פעילות: בקטגוריית מוצרי צריכה שאינם מזון עלו לגמר הנקל סוד, חוגלה קימברלי ויבואנית Pilot Frixion.

 

בקטגוריית מוצרי צריכה שאינם מתכלים עלו לגמר טמבור, נגב וצ'מפיון מוטורס; בקטגוריית מוצרי צריכה מזון עלו לגמר אסם, מולר (טרה) ושטראוס גרופ; בקטגוריית פיננסים עלו לגמר בנק אגוד, פסגות ותשעה מיליון; בקטגוריית תקשורת ומדיה עלו לגמר yes, סלקום ופרטנר; בקטגוריית אחריות חברתית עלו לגמר אסם, סלקום ישראל ושופרסל.בקטגוריית מלכ"רים עלו לגמר החברה להגנת הטבע, עזר מציון ועמותת חיים וסביבה.

 

משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם: מקאן אריקסון (10 עבודות) ואחריו אדלר חומסקי  עם 7 עבודות; זרמון גולדמן DDB עם 3 עבודות; שלמור אבנון עמיחי Y&R וגלר נסיס עם שתי עבודות כל אחד.

 

 

 

 

איילה צורף, דה מרקר

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר