כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הוניגמן תשווק הלבשה ממותגת אוניברסיטת תל-אביב באופיס דיפו ודיונון

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
11.05.2009
/ 11:47

רשת האופנה הוניגמן – TNT תחל לשווק קו מוצרי אופנה עם הלוגו של אוניברסיטת תל-אביב.

 

ליין המוצרים הראשון יכלול חולצות בשלב זה, ובהמשך יתווספו לו סווטשרטים, כובעים ואקססוריז נוספים.

 

המוצרים הממותגים לא יימכרו בחנויות הרשת, אלא דווקא ברשת חנויות "דיונון" ו"אופיס דיפו", ובנקודות הפצה נוספות בקמפוס וסביבתו.

 

מחיר חולצה יעמוד על 39 שקל, סווטשרט – 70-80 שקל וכובע יתומחר ב-20-30 שקל.

 

את הפרויקט מנהלת עבור האוניברסיטה חברת "נכס", שאחראית לחיבור בין המוסד האקדמי לרשתות.

 

 

מנכ"ל "נכס", גיא קלנר: "אני שמח שנכס הצליחה להוביל מהלך ראשון מסוגו בארץ בכל הקשור בחיבור בין עולם האקדמיה והמסחר. זוהי יריית הפתיחה והיוזמה צפויה להמשיך לכיוונים נוספים".

 

אהוד אור, סמנכ"ל לתכנון אסטרטגי ולשיווק של אוניברסיטת תל-אביב: "אנו פועלים לחיזוק הזיקה שבין האוניברסיטה לבוגריה, לתלמידיה, למועמדים בפועל או בכוח, ולציבור הרחב. מוצרי אופנה הינם אחד האמצעים להשגת מטרה זו, כפי שקיים באוניברסיטאות המובילות בארה"ב ובשאר העולם."

תגובות
אין תגובות למאמר