כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקיני בשלוותה: לוק ובלייזר ישיקו מחרתיים מגזין בגדי ים משותף

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
11.05.2009
/ 9:57

מגזין הגברים בלייזר וסוכנות הדוגמניות לוק יקיימו ביום רביעי השבוע (13/11) אירוע ברנז'אי להשקת מגזין בגדי הים המשותף שלהם – "לוק ובלייזר 2009".

 

האירוע ייערך ב"שלוותה" שבנמל תל-אביב, בחסות ברקדי בריזר. במהלך הערב יוקרן בבכורה הסרט "ביקיני כחול-לבן 09", שהופק על-ידי HOT בידור ישראלי ומחלקת פיתוח התוכן של "לוק". הסרט מתעד את הנעשה מאחורי הקלעים של הפקת המגזין.

 

המגזין עצמו, שלו זו הפעם החמישית לראות אור, כולל יותר מ-140 עמודי כרומו ומצורף לגיליון החדש של "בלייזר" בכ-100 אלף עותקים. על שערו מככבות אילנית לוי והילה נחשון, שצולמו באילת.

 

אורן אבראשי, מנהל מותג "בקרדי בריזר": "בקרדי בריזר התחבר מאז ומעולם לחופש, ים, סטייל ונשים יפות. אין פלטפורמה מתאימה יותר ממגזין בגדי הים היוקרתי של בלייזר ולוק  כדי להעביר את המסר. לכן גם השנה כמו מאז תחילת הפרויקט לפני ב-2005, בקרדי בריזר לוקח חסות על האירוע היוקרתי הזה"

 

ירון ליכטנשטיין מנכ"ל סוכנות "לוק": "הצלחנו לייצר חבילת תוכן אטרקטיבית הכוללת את המגזין, סרט הטלוויזיה ואירוע ההשקה, ולמצבה כאחד המותגים המצליחים והיציבים בתחום האופנה והטלוויזיה. אנחנו מקפידים לחדש מדי שנה ולשמור על האפיל הנחשק של המותג".

תגובות
אין תגובות למאמר