כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כיצד משווקים לישראלי השבע פסטיבל ותיק למוסיקה קלאסית?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.05.2009
/ 14:25

 

מי אמר שפסטיבל למוסיקה קלאסית אנינה לא יכול להיות שיווקי וסקסי?

 

מפיקי פסטיבל פליציה בלומנטל הבינלאומי ה-11, שייפתח ב-18 במאי במוזיאון תל-אביב, מזמינים השנה גם קהלים צעירים יותר, ומבטיח הומור ותכנים "בגובה העיניים".

 

כפועל יוצא מכך, נכתב באתר הפסטיבל, בין השאר: "הפסטיבל ייפתח ברוח הומוריסטית, ימשיך בפינה חמה לקהל הצעיר... ויפתח את האולמות לקהלים חדשים שמעוניינים להכיר מוסיקה אחרת, חצופה ומוכרת".

 

את תכני הפסטיבל ניתן לראות באתר. כאן, ברשותכם, נדווח שגופים מסחריים גדולים משתפים פעולה עם הפסטיבל השנה, הן באמצעות חסות והן על-ידי פעילות קידום מכירות במשך אירועי הפסטיבל עצמם ובכלל זה ערב הפתיחה החגיגי.

 

בין החברות שיתנו חסות ויבצעו קד"מ: לינדט, אחוה, כפר השעשועים, לוריאל, אל-על, סותבי'ס, caffe tazza d'oro, BRANA RECORDS, וגופים נוספים.

 

 

 

 

 

הפקה אמנותית: עידית ביגל

מנהלת אמנותית: אנט סלין

מנהלת כללית: אביגיל ארנהיים

ניהול משרד ושיווק: ויקטוריה סקלמה

יחסי ציבור: נאוה פיליזר

הפקה ושיווק: ליז סילמן

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר