כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"תהנו מהחיים" - אסטרטגיה שיווקית מכובסת?

מאת: דסק חדשות "מפיק" /
04.05.2009
/ 12:16

חברת קולון חשפה לפני כמה ימים, באירוע למנהלי רשתות השיווק הגדולות ומשפחותיהם, את האסטרטגיה התקשורתית החדשה שלה בגני רשפון.

 

תחת המסר "תהנו מהחיים – עם קולון החדשה לא תצטרכו לוותר אפילו על חוויה אחת בחיים", הוצגו באירוע מהלכי התקשור מול הלקוחות.

 

באירוע, שהופק על-ידי חברת INNOVISION, הוקמו ארבעה מתחמים חווייתיים לכל המשפחה. אלה כללו, בין השאר, מתחם כדורגל, מגרש קט-רגל, מסלול מכשולים, קרוסלה, קיר ציור ענק בגודל של כ- 12 מטר שהציג את הקו הפרסומי החדש, מתחם הכנת גלידות וממתקים ועוד.

 

במקום האירוע התהלכו שחקנים ודמויות, הולכי קביים, מוכרי בלונים, הוצבו עמדות תמונה על מגנטים, נערכו סדנאות והופעלו דוכני מזון.

 

בנוסף הוצב מתקן תצוגה ענק, שהציג את האריזות החדשות של המותג.

 

 

 

 

 

הפקה וסטודיו: INNOVISION

מנהל פרויקטים ראשי: איל קולב

תקציבאית: מירב גוטליב

קייטרינג: קטילת

עיצוב: חיה אלוני

בינוי: בימות 88

סדנאות ופעילויות: אריאל ועדיאל

מקום: גני רשפון

תגובות
אין תגובות למאמר