כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

עולם השיווק ירוץ למיליון

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
04.05.2009
/ 9:10

בית הספר למנהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למינהל, בשיתוף רשת (ערוץ 2), יערוך ביום שני הבא (11/5) את כנס, ’עולם השיווק רץ למיליון’.

 

האירוע צפוי להתמקד בשאלה, כיצד יש לנהל מותגים ותוכן בסביבה מרובת פלטפורמות. במשך היום ידונו הנוכחים בתחרות על תשומת ליבו של הצרכן: בהיצע ההולך וגדל של מותגי תוכן בטלוויזיה המסחרית, במגוון התכנים העצום בטלוויזיה הרב-ערוצית, בשפע תכני הטלוויזיה באינטרנט, כמו-גם אתרים המייצרים תוכן טלוויזיוני, ובסלולר המציע פלטפורמה של תכנים מקוריים ושיתופי פעולה עם תכנים מסחריים.


 

ההבדל בין בחירת מותגי תוכן לבחירה קמעונית


בין הדוברים בכנס - שייערך בקמפוס המכללה בראשון לציון - ישתתפו שירה מרגלית, משנה למנכ"ל רשת; אלון ברנר, סמנכ"ל אסטרטגיה במק’אן אריקסון; ואילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת.

בנוסף, יספר גיא באומן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בפלאפון, על מיתוג פלטפורמה ותוכן יחדיו; פרופ’ אורן קפלן מהמכללה למינהל יתמודד עם השאלות לגבי ההבדל, אם קיים, בין בחירה של מותגי תוכן לבחירה קמעונית.


ניתן יהיה לצפות בכנס בשידור חי בשידורי הסלולר של ’חדשות 2’ באמצעות טלפונים סלולריים דור 3 (כוכבית 22), בפורמט הכולל את שמו של הנואם ותוארו, וכן כותרות בולטות מדבריו.

תגובות
אין תגובות למאמר