כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יפן: מתקנים המתאימים תוכן ופרסומות לעוברי האורח לפי תווי פניהם

מאת: שרלי שטרית - ICE /
28.04.2009
/ 9:35

 

חברת האינטרנט ’Yahoo’ החלה לאחרונה להציב ביפן מתקנים ובהם מצלמה שמצלמת את עובר האורח העומד מולה, כשלפי התמונה המתקבלת מנתח המחשב את תווי פניו של האדם ומציג בפניו תוכן ופרסומות המותאמות לגילו ומינו. כך דווח בשבוע שעבר באתר הגאדג’טים והתוכנות ’CrunchGear’ האמריקאי.
 
בשלב הראשון הוצבו המתקנים בתחנות רכבת ובמרכזי קניות במחוז פוקואוקה שבדרום יפן, כשהתוכנית היא להציב בו עד סוף יולי 500 מתקנים. בהמשך מתכוות החברה להתרחב לערים טוקיו ואוסקה תוך הכפלת כמות המתקנים.
 
המתקנים, שהם מעין לוח מודעות אלקטרוני, יגישו גם תוכן כגון חדשות ותחזיות מזג אוויר. היכולת לנתח את תווי הפנים מתבססת על תוכנה שפותחה על ידי חברת התוכנה ’NEC’.
 
Yahoo הוא האתר המוביל ביפן, גם על פני גוגל, ולפי אחת מחברות המדידה שם (המקבילה של "יפעת") עמדו שיעורי הגלישה בו בספטמבר האחרון על 51.2 אחוז לעומת 39 לגוגל.

 

 

 

 

ICE - שרלי שטרית

 

צילום מסגרת: מתוך אתר

CrunchGear

תגובות
אין תגובות למאמר