כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איש השיווק לחודש אפריל 2009: עמית לבני ("אל על")

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
27.04.2009
/ 14:00

עמית לבני, ראש אגף השיווק בחברת ’אל על’, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי כאיש השיווק לחודש אפריל 2009, בזכות מהלכים שהוביל אשר הביאו לגידול משמעותי במכירות המקוונות של החברה.
 
עד לפני שלוש שנים, דשדשו מכירות אתר האינטרנט של אל על ומחקרים הראו כי לנוסע הישראלי חסמים עמוקים בפני קנייה מקוונת של מוצרי תיירות לחו"ל. בעקבות שינוי אסטרטגיה בנושא, הוביל לבני מהלכים שהכניסו לחברה 230 מיליון שקל במכירות המקוונות בשנת 2008.
 
מדובר בסכום הגבוה פי מאה מהמכירות בשנת 2005, פי עשרה ממכירות 2006 ופי 2.5 מאלו שבשנת 2007. שיעור הגידול נמשך גם ב-2009, למרות המשבר הכלכלי, וברבעון הראשון הוא עומד על כמעט פי שלוש ממקבילו ב-2008.
 
בין הצעדים שננקטו: שדרוג התשתיות והממשקים הטכנולוגים של האתר, הרחבת סל המוצרים והתוכן בו, מיצובו כ’חנות הבית של אל על’ ומיתוגו תחת השם ’IFLY’; וקמפיין ’און פרלין והחמוס’ בכיבובו של יובל סמו (’ארץ נהדרת’).
 
המהלך הפך את אתר החברה לאחד מערוצי המכירה העיקריים שלה, והביא להקטנת הוצאות המכר וההפצה ולשיפור בשיעורי הרווחיות. המהלך גם הגביר נאמנות לקוחות, סייע בחיזוק תדמית אל על כחדשנית ומובילה, ויצר ממשק מסחרי ושיווקי ישיר בינה ללקוחותיה.
 
עמית לבני (47), בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה ו-MBA בשיווק, שימש טרם כניסתו לחברה כסמנכ"ל בכיר בפרסום ’גיתם BBDO; ובצה"ל היה ראש מחלקת אסטרטגיה ומחקר תקשורתי, ומפקד סטי"ל בחיל הים.

תגובות
אין תגובות למאמר