כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שיעור בשיווק: ה-1 בספטמבר 2009 יהיה שיווקי מתמיד

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.04.2009
/ 14:00

חברת Too Much Information' ממשיכה לעשות שימוש שיווקי במעטפות. אחרי הקמפיין לסטודנטים ולנשים, מגיע תורם של תלמידי בתי הספר, לקראת שנת הלימודים הבאה.

 

קמפיין חדש, שכותרתו "חוזרים ללמוד עם המעטפה", יפנה לתלמידי התיכונים וחטיבות הביניים ברחבי הארץ. במהלכו, יחולקו 45 אלף יחידות של המדיום הפרסומי "המעטפה – מהדורה מוגבלת", בתאים (לוקרים) האישיים של התלמידים באחד בספטמבר.

 

בימים האלה שוקדים בחברה על הכנת המעטפות, שתהיינה מעוצבות ותכלנה קופונים, דוגמיות ומוצרים להתנסות, בשילוב הטבות אחרות. אלה תחולקנה במאות בתי ספר, מיוטבתה ועד קריית-שמונה.

 

הקמפיין מתבצע בשיתוף עם חברת "לוקר אמבין".

תגובות
אין תגובות למאמר