כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

עוכלי, הוקל לי

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.04.2009
/ 10:30

חברת כצט, בשיתוף חברת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, משיקים פעילות ייחודית לתמיכה בקמפיין לסדרת "עוכלי והוקל לי" שהיא סדרת תרופת OTC לטיפול בבעיות במערכת העיכול, באמצעות מחלקת המדיה מקבוצת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 35-18.

במסגרת הקמפיין נתלו מודעות במקומות בילוי מובילים בפריסה ארצית ביניהם - פאבים, מועדוני לילה וברים.

שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הבנות הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע. היקף הקמפיין -  כ-50  אלף שקלים.

תגובות
אין תגובות למאמר