כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דורי בן-ישראל - "מזבלה" /
21.04.2009
/ 9:16

 

ממציאי המדיה

 

בעולם הפרסום הגלובלי קיים צורך הישרדותי בסיסי להמציא דרכי מכירה חדשות וקריאטיביות, שתשרתנה את המסר של המפרסם. בזמן שבארצנו הקטנה המושג 'אמביינט' עדיין רחוק מליבם של מנהלי המותג, בחו"ל חברות המדיה ויזמים פרטיים שוקדים ימים כלילות על מנת להביא את החידוש הבא אשר ישביע את תאבונו של המפרסם. קבלו כמה כאלו.

 

 

Pixman של נומאדיק מדיה הקנדית

מערכת מולטימדיה ניידת אשר פותחה לפני כ-6 שנים ונמצאת כבר בשימוש בארץ על ידי חברות קד"מ שונות כדוגמת פרומרקט. הנציגות הישראלית באתר pixman.co.il. עלות: כמה אלפי שקלים בהתאם ללו"ז.

  

 

 

 

ass vertising  של סוכנות נייט - פרסום על הטוסיק

מדיה אמיתית לחלוטין שאף חברות ענק כמו קודאק השתמשו בה על מנת לקדם מוצרים. כל עוד שזה על הטוסיק הנכון, זה תמיד נראה אחלה. אתר: ass-vertise.com. עלות: כמה אלפי שקלים בהתאם ללו"ז.

  

 

 

Media Trucks - שילוט חוצות על גלגלים

כמה וכמה חברות מדיה (כדוגמת citi mobile) מפעילות את השירות המגניב הזה בחו"ל. איי קצ'ר אפקטיבי. אתר: citi-mobile.com. עלות: הרצת קמפיין כ-17.5 אלף דולר. רכישת משאית מאובזרת כ-55 אלף דולר. 

 

 

Led Truck

משאית ממותגת עם מסך LED אדיר. עלות רכישה: כ-350 אלף דולר.

 

 

 

 

 

הכותב הינו מבעלי חברת הגרילה "מזבלה"

תגובות
אין תגובות למאמר