כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כיתן מקימה מותג חדש למוצרי בית

מאת: עדי דברת - 'דה מרקר' /
20.04.2009
/ 11:46

אחרי שהפסיקה כמעט לגמרי את שיתוף הפעולה עם גולף אנד קו, כיתן פותחת חזית נגד קבוצת גולף בתחום המוצרים לבית. החברה תשיק מותג חדש תחת השם כיתן הום למוצרים לבית. המותג הוקם וישווק בשיתוף חברת הומטקס, המייצרת ומשווקת מצעים והלבשה תחתונה לילדים.

 

מדובר בהרחבה של המותג כיתן, המוכר מוצרי טקסטיל לבית. לדברי מקורב לעסקה, הומטקס התעניינה בכניסה לתחום מוצרי הבית וחיפשה במשך זמן רב מותג שתוכל לשתף עמו פעולה. "כך נוצר הרעיון של כיתן הום. כיתן הוא מותג עם נכסיות בצדו וזה התאים לשני הצדדים", אמר המקורב.

 

כיתן והומטקס כבר חתמו על הסכם לשיתוף פעולה עם המשביר לצרכן, שבמסגרתו ייפתחו חנויות כיתן הום בסניפי המשביר, במתכונת חנות בתוך חנות. החנות הראשונה אמורה להיפתח באוגוסט, ובכוונת החברה להקים חנויות כיתן הום בכל סניפי המשביר לצרכן. שיתוף הפעולה בין כיתן הום למשביר לצרכן אינו אמור להיות בלעדי ומוצרי החברה יימכרו, ככל הנראה, לגורמים נוספים.

 

שיתוף הפעולה שקיים מזה 30 שנה בין כיתן לקבוצת גולף - השייכות לקבוצת אי.די.בי - נפגע בהדרגתיות בשנים האחרונות כשגולף החלה לייצר מותג פרטי הכולל מוצרים שייצרה בעבורה כיתן תחת המותג גולף אנד קו, ולאחר מכן החלה כיתן למכור את מוצריה בשופרסל, שנמנית אף היא על הקבוצה. כיום, לאחר שבתקופת השיא מכירות גולף היו 80% ממכירות כיתן, כיתן מוכרת בגולף רק מצעים, ובכמות שולית.

 

לדברי בכיר בענף, המצב הכלכלי חייב את כיתן להתרחב לתחומים אחרים, כמו שעשתה גולף שהחלה את פעילותה בתחום האופנה. "עם השנים אילנה קאופמן, מנכ"ל גולף, הוציאה את כיתן מרצפת המכירה, התחילה למכור את גולף והשאירה את כיתן בלי ריטיילר. כעת כיתן, שנמצאים עם חנויות בתוך חנויות בתחום הטקסטיל לבית במשביר לצרכן, למעשה מותחים את המותג".

 

 

 

עדי דברת, דה מרקר

תגובות
אין תגובות למאמר