כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פרסום ראשון: בזק חוזרת עם "רגעים של בית" כתחרות סרטי סטודנטים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
13.04.2009
/ 9:45

חברת "בזק" תעלה מחדש בקיץ הקרוב את תערוכת האמנות המסחרית "רגעים של בית", אך הפעם בפורמט ובתכנים שונים שיתרכזו בסרטונים קצרים שייצרו סטודנטים.

 

15 סטודנטים שייבחרו על-ידי ועדה מקצועית, בראשותו של האמן אלדד זיו, יפיקו סרטון וידאו קצר שיעסוק בדמות ציבורית מוכרת, והפרשנות שלה למושג בית. כידוע, בשנה האחרונה ממקדת "בזק" את הקמפיין שלה סביב המושג וערכיו, ובהתאם לכך התערוכה והתחרות.

 

הסטודנטים שייבחרו על-ידי הוועדה יזכו במלגות כספיות גבוהות. בנוסף, שלוש העבודות הטובות ביותר לפי בחירת הקהל, תזכנה את יוצריה במלגה בשווי 12 אלף שקל.

 

בחברת Q" שיווק חווייתי", מפיקת התערוכה, מגדירים את האירוע "רב חושי". "הסרטונים יוצגו בחללים מעוצבים, תוך שימוש במגוון טכניקות הקרנה וחומרים פלסטיים", מסרה לחדשות 'מפיק' אלינור נחום, מפיקה בחברה.

 

במקביל, עתיד לעלות לאוויר מיני-סייט חדש, שיציג את הסטודנטים ועבודותיהם, לצד חידושים רלוונטיים נוספים. התערוכה תיערך במהלך חודשי הקיץ, אולם טרם נקבע מועד מדויק.

 

 

 

גולדה בנעלי בית

 

כזכור, ביולי 2008 עלתה התערוכה לראשונה במרכז עמיעד ביפו, והציגה צילומי עיתונות ארכיוניים ונדירים של מנהיגי ישראל ברגעים אינטימיים. התמונות – מעשה ידיהם של הצלמים דוד רובינגר וזיו קורן – זכו לחשיפה של כ-65 אלף מבקרים, לטענת המארגנים.

 

סטודנטים לאומנויות המסך, המעוניינים לקחת חלק בתחרות ובתערוכה, מוזמנים לשלוח סינופסיס עבור סרטון בן שתי דקות, תחת הכותרת "בית". על המצולמים להיות דמות מוכרת, כגון סופר, משורר, צייר, איש ציבור, פוליטיקאי, ידוען וכדומה. את החומרים יש להעביר עד 19 באפריל לכתובת regaim@gprd.co.il.

 

 

 

 

בזק מעניקה חסות לתערוכת הצילומים 'רגעים של בית' ביפו

 

 

 

 

הפקה: Q שיווק חווייתי

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: