כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גיא דיין - "מזבלה" /
07.04.2009
/ 11:10

לפני שהשתקעתי במקום טוב מתחת לקו, עבדתי כקופירייטר במשרד אינטראקטיב. על כן אין זה פלא שחביבות עליי במיוחד פעילויות הקד"מ והגרילה אשר מקפלות בתוכן את אלמנט האינטראקציה ומגרות  את הצרכן להתערב באופן ישיר על מנת להבין את המסר.   

 

 

The Interactive Fan

 

סוכנות הקריאייטיב האוסטרלית Low Rivet השתמשה באומנות רחוב אינטראקטיבית כדי לעזור לפדרציית הכדורגל האוסטרלית למכור כרטיסים. העוברים ושבים דורכים על אחת מדוושות הרגש ו"האוהד האינטראקטיבי" שעומד על הבמה מתבטא בהתאם. צפו בפרזנטציית וידאו כאן

  

 

 

 

DDB ברזיל עזרו ל-WWF במדינה לאסוף תרומות באמצעות לוחות מגנטיים, שעליהם היה מסומן איפה להניח כל מטבע, כך שכל תרומה עזרה ליצור ויז'ואל של בעל החיים שיינצל בזכותה. צפו בפרזנטציית וידאו כאן! 

 

  

 

 

מישל קוסטה, כוכבת "האח הגדול" בברזיל, רואיינה למגזין פלייבוי. עד כאן לא מעניין, אבל מה ש-Neogama/BBH עשתה כדי לקדם את הגיליון מעניין ובהחלט עונה להגדרה "אינטראקטיבי":

 

 

 

 

הכותב הוא מבעלי חברת הגרילה "מזבלה"

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  כל כך לא רלוונטי
כתבות נוספות: