כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מייל? SMS? דור 3.5? דווקא המעטפה עושה קאמבק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
31.03.2009
/ 12:35

מה אתם עושים כשבא לכם להעביר מסר לחבר או להעביר מסר שיווקי ללקוח? שולחים מייל? SMS? מתקשרים? או אולי נפגשים איתו פנים אל פנים.

 

אבל יש מי שמתעקש, מסתבר, לקמבק את המעטפות בשנת 2009 כמדיום שיווקי להעברת מסרים. אפקטיבי או לא, אפשר להתווכח על כך.

 

חברת TOO MUCH INFORMATION, שהחלה בקמפיין 'המעטפה – מהדורה מוגבלת' לפני כמה חודשים והפיצה מעטפות הפונות לנשים (לקראת יום האישה הבינלאומי) ולתלמידים, פונה באותה שיטה כעת גם לסטודנטים.

 

במשך שלושה ימים תחלק החברה כ-70,000 מעטפות לסטודנטים בקמפוסים שונים ברחבי הארץ. המעטפה תכיל מוצרי פרסום, הטבות, מוצרי קד"מ ואינסרטים תלת-ממדיים, של מותגים מוכרים המכוונים לקהל היעד הסטודנטיאלי. את המעטפות תחלקנה דיילות שטח בתוך הקמפוסים.

 

הסלוגן שילווה את הפרוייקט יהיה "עשרה קמפוסים, 70 אלף סטודנטים, מעטפה אחת".

 

 

 

תוכן המעטפה יכול להיות פרובוקטיבי

 

יתרונה של המעטפה, מבחינה שיווקית, הוא בהיעדר הצנזורה. על-פי עקרונות "המעטפה-מהדורה מוגבלת", אין הגבלה על תוכן המעטפה, והמפרסמים יכולים  להכניס לתוכה כל מה שהצנזורה, העורך, דעת הקהל או כל גורם אחר פוסלים. כיוון שהחלוקה מתמקדת בקהל יעד מפולח המתאים לסוג זה של מוצרים, תוכן המעטפה יכול לכלול פרובוקציות, ומוצרים או שירותים מקובלים יותר או פחות.

 

"מדובר בשיטה פרקטית וזמינה, שחושפת את הצרכן  למידע אטרקטיבי ומעניקה למפרסם אין סוף אפשרויות, כמו מבצעים, הגרלות, שת"פ, שוברי מתנות והנחות, החדרת מוצרים ודוגמיות, קד"מ חוויתי ועוד", אומר לירון שרוני, מבעלי החברה.

 

ב- Too Much Information מתכננים בעתיד הקרוב מבצעי חלוקה נוספים של מעטפות המותאמות  לקהלי יעד שונים.

 

 

 

אפריל 2008: המעטפה יוצאת לדרך

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: