כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גיא דיין - 'מזבלה' /
24.03.2009
/ 9:11

 

שלום מפיקים! היום נדבר על טרנד עולמי שאמנם קיים מימים ימימה אבל בהחלט צובר תאוצה מרשימה בזמן האחרון. הקונספט פשוט ואופנתי – משרד הפרסום מגיע אל הלקוח ומפציר בו: "בוא נפזר מלא פריטי לבוש ברחבי העיר".

 

קצת אחרי שאנחנו במזבלה פיזרנו רבבות קולבים ברחבי הארץ והטפנו דווקא לכיוון ההפוך - לעירום - נתקלתי בפעילות של "Blackberry" שהתרחשה במהלך שבוע האופנה במילאנו. מותג מכשירי הסלולר רצה לומר שבאמצעות מגוון המכשירים שלו אתה יכול לסחוב את המשרד בכיס הקטן, כך שלא צריך ללכת למשרד ועניבות הן כבר לא פריט לבוש שימושי.

 

 

 

 

 

Havaianas, מותג כפכפי האצבע, שתל ממש לפני כמה ימים (21 במרץ ליתר דיוק) מסה רצינית של כפכפים צבעוניים בסמוך לאתרים היסטוריים בלונדון, רומא, מדריד ופריז. המסר – "האביב בפתח".  

 

 

 

 

 

 מותגי הג'ינסים אוהבים במיוחד את הטכניקה הזו וכך קרה שגם Levis וגם Lee התלבשו על ערים נבחרות בעולם (מימין – LEE מלבישים את העיר. משמאל – מפלצות הג'ינס של ליווייס):

 

 

 

 

 

 

הכותב הינו מבעלי חברת הגרילה 'מזבלה'

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: