כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דורי בן-ישראל - 'מזבלה' /
17.03.2009
/ 10:07

 

יצירתיות  במדיה

 

האתגר הגדול ביותר של חברות הניו מדיה בארץ ובעולם לאו דווקא מתבטא ברקיחת קונספט מדליק או רעיון מוכר כמו שבצורך הקיומי של להמציא את עצמן ואת שירותיהן מחדש, ליצור תקדימים ולהתברג כחלוצות בתחומן. ב-ATL כבר ראינו כמעט הכול והרבה ממנו, שימוש באינסרטים, שקפים, מודעות עוקבות, החשכת מסך, שיבושי צפייה (וכו'...) - היצירתיות שבמדיה עצמה כבר הומצאה, השכלולים הנותרים שנשארו הם בגדר הרעיון. בניו מדיה המצב בדיוק הפוך ואחרי FLOGOS ופרשת Southwest עם הביקיני של בר רפאלי, מסתמן שאפילו השמיים הם מזמן כבר לא הגבול. בואו נראה כמה חברות שלקחו את המדיה צעד אחד קדימה...

 

 

דן ראפ, מנהל קריאייטיב ממשרד פרסום בסינסנטי לינקק לי לקייס סטאדי של קמפיין Wi-Fi  שנעשה עבור תוכנית Most Evil של ערוץ הדיסקברי.

 

הקליקו לצפיה בסרטון הווידאו

 

 

 

 

 

 

השימוש ב-Wi-Fi  כפלטפורמה פרסומית מאוד  פופולארי בתקופה האחרונה בחו"ל, חברת השכרת הרכב SIXT השתמשה בטכנולוגיה המדוברת ליצירת בידול משמעותי מחברות השכרה נוספות המרוכזות באותו המתחם.  פעילות ייחודית בנמל התעופה בהמבורג: 

 

הקליקו לצפיה בסרטון הווידאו

 

 

 

 

 

 

משקל דיגיטאלי מתחת למושב בתחנת האוטובוס - רעיון מגניב של משרד הפרסום N=5 באמסטרדם למרות שלא  נראה לי שמדובר ברעיון כל כך אתי, לגיטימי או בכלל חוקי (חדירה לפרטיות), אבל בהחלט ייחודי, חדשני ומוכר את המפרסם בצורה קריאייטיבית.

  

 

 

לסיום, סרטון של bloguerrilla האיטלקי אשר מסכם שנה של פעילויות פרסומיות ייחודיות מרחבי העולם.

  

 

הקליקו לצפייה בסרטון הווידאו

 

 

 

 

הכותב הינו מבעלי חברת הגרילה 'מזבלה'

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: