כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גיא דיין - 'מזבלה' /
10.03.2009
/ 9:17

בואו נדבר על חוויית קנייה ונקודות מכירה, או בקיצור – P.O.S (Point Of Sale), או P.O.P (Point Of Purchase) או שנוותר על האנגלית כי זה כבר לא בקיצור. נתחיל בקטן אבל גדול - שימו לב איך ADD ON קטנטן עושה שירות טוב הן לתותים והן לדגנים שמפרסמים את עצמם בחוכמה:    

 

 

 

 

בישראל הולכים בעיקר על פירוטכניקות קרטונאז'ים כדי לייצר נקודות מכירה חכמות, אבל לא תמיד צריך את זה. לעתים אפשר פשוט ליצור "הפרעה" קטנה ולמכור בייגלה אסם בחנות צעצועים, כפי שעשה יוני אלוני – בוגר קורס הקופירייטינג של בי"ס עבודי:

  

 

 

 

אם מוחמד לא יבוא אל חוויית הקניה, חוויית הקניה תבוא אל מוחמד! דומינו'ס פיצה בדובאי לקחה את התובנה הזו ויצאה איתה לדרך:

  

 

 

הייתה לכם פעם חוויית קניה נעימה במונית? In an absolute world, מונית פורשה הייתה לוקחת אתכם ספיישל:

  

 

 

אי אפשר לסיים ביקורת גבולות על חוויות קניה ונקודות רכישה (שיניתי מ"מכירה" ל"רכישה" כי חשוב לי להיות מתחשב ולהעניק לך שירות מעולה וחוויית קריאה נעימה) מבלי להזכיר את הקד"מ המופלא לסרט הקולנוע של הסימפסונים; עשרות סניפי –Eleven7 התחפשו לסניפי Kwik-E-Mart  (של אפו ההודי), כולל אקססוריז ומוצרים חריגים על המדפים. תמונות רבות וטובות ניתן לראות בעמוד הפליקר של הפעילות – קליק היר.  

 

 

 

 

 

הכותב הוא מבעלי חברת הגרילה 'מזבלה'

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: