כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דורי בן-ישראל - 'מזבלה' /
03.03.2009
/ 9:35

 

לחשוב מחוץ לקופסא זה אחלה מוטו ובארצנו הקטנה כולם נוטים לחשוב שרק הם שחושבים מחוץ לקופסא, האירוניה שבדבר היא שדווקא אלה נמצאים [בתוך הקופסא]. חשיבה מחוץ לקופסא היא לא מוטו או טאג ליין ולבטח שלא שורת הקונספט בבריף. חשיבה מחוץ לקופסא לא מחויבת לאמצעי מדיה ספציפי ולא קשורה לגודל התקציב. חשיבה מחוץ לקופסא היא DNA, המרכיב הבסיסי המכיל את כל "הגנים" הנדרשים ליצירת תוצר פרסומי קריאייטיבי ואפקטיבי שהולך לעשות צדק עם תקציבו של המפרסם. 

 

הלוואי עלינו קמפיינים אפלים שכאלה

 

האביר האפל הוא אחד משוברי הקופות הגדולים בהיסטוריה. אבל אנחנו פרסומאים ולא מבקרי קולנוע ומה שמעניין אותנו באמת זה לראות איך החבר'ה בארה"ב רקחו את אחד הקמפיינים הגדולים והמוצלחים ביותר בהיסטוריית הפרסום. יוני ציגלר, במאי הבית של חטיבת הויראל במשרד ההפקות שושי ואודי, פינק אותי בסופ"ש בלינק "לקייס וידאו" (סוג של קייס סטדי רק בוידיאו) של קמפיין האביר השחור. מה אני אגיד לכם... אין דברים כאלו, לסחוף כל כך הרבה אנשים דרך פעילות פרסומית כל כך קריאייטיבית - פשוט מדהים. אבל ותמיד יש אבל, אני לא רוצה להצטייר "כפארטי פופר" אבל חשוב לזכור שמדובר פה בקמפיין עם תקציב של מיליוני דולרים, אז הפיתרון הקריאייטיבי במקרה הזה התאפשר רק בזכות אותו תקציב חלומי.

 

אתם מוזמנים להציץ בסרטון

 

 

ביקורת גבולות

 

 

אחלה ספאם!

 

 

קבלו קמפיין שמוכיח ש חשיבה מחוץ לקופסא יכולה להיות דלת תקציב, פעולת אמביינט פשוטה & חכמה  של משרד הפרסום Butter לשירות אנטי ספאם גרמני.

 

  

 

 

זו וואחדה קופסא!

לפעמים נוצר מצב שבו הרצון האדיר הזה להבריק ולהביא רעיון מחוץ לקופסא רק מחזיר אותנו אחורה, במקרה הזה לשלהי שנות ה-90. TBWA הודו רקחו קמפיין BTL ליצרנית דיסק און קי וכהמחשה למסר "יש לנו שטח אחסון אדיר" הרימו 'משאית און קי ענקית'. אין ספק בכלל שהוויז'ואל עצמו נראה פצצה, אבל חברים תתעוררו - לא ממחישים גודל בגודל, אנחנו כבר מזמן לא בעידן הטכנולוגי הזה.

  

 

 

 

לסיום - ביקורת במחוזותינו

אני לא כל כך משוגע על פעילות הקד"מ שהביילינים עשו ללקוחות פלטפורמת הפרסום של מייקרוסופט, אבל היי יש שם קופסא!

 

ביקורת גבולות

 

 

 

 

 

הכותב הינו מבעלי חברת הגרילה 'מזבלה'

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  דווקא מגניבה המשאית
כתבות נוספות: