כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גיא דיין - 'מזבלה' /
24.02.2009
/ 9:19

 

פסטיבל קאן 2009 יוצא לדרך ב-21 ליוני, אבל יריית הפתיחה נשמעה מזמן ומשרדי פרסום שטרם הגישו את עבודתם פורצת הדרך מוזמנים לעשות כן עד ל-13 במרץ, כלומר מיד! רגע לפני שנסגרת ההרשמה לפסטיבל, אקח סיכון לא מחושב ואהמר לגבי שלוש עבודות קטנות וחכמות שעלולות לחזור הביתה עם גור אריות בחיקן. זו לא חוכמה להמר על עבודות שיזכו בזהב או בגרנד-פרי רחמנא לצלן, אז אתכוונן בצניעות לכסף וארד.

 

 

 

 

 

הזן החדש של פומה - קמפיין של Bruketa & Žinić, קרואטיה.

 

באזז, זה שם המשחק. כשיש רעיון מדיה גדול התקשורת כבר תרוץ כדי לסקר אותו. וזה מה שאכן קרה בהשקת קולקציית בגדי האביב של פומה בקרואטיה. הוחלט לקדם את הקולקציה בגן החיות של זגרב – בירת קרואטיה. זן חדש של פומה המתקרא "פומוס טרנדיקוס" הובא לגן החיות והתקשורת הוזמנה לאירוע חשיפת החתול החמוד. כאשר הוסר הלוט מעל הכלוב, העיתונאים שפקדו את המקום בהמוניהם גילו להפתעתם מוזיקאי מקומי שדפק הופעה עם הקולקציה החדשה לגופו. 

 

 

 

 

הספסל של קיטקט – קמפיין של  JWT London, דצמבר 2008.

 

כבר ראיתי כמה וכמה גימיקים ספסליים של קיטקט, אבל את הספסל הכי מגרה ראיתי רק בדצמבר 2008. אם החבר'ה ב-JWT לונדון ישאלו אותי אני אציע להם להגיש לקטגוריית design, אבל הם לא שואלים אותי והם גם בטח יתפלאו שקראתי להם "חבר'ה".

  

 

 

 

העיתון של טימישוארה – קמפיין של Innuendo Advertising, רומניה. נובמבר 2008.

 

כמה רומנים צריך כדי להעביר את המסר ש- Opinia Timişoareiהוא העיתון הכי נקרא בעיר "טימישוארה" שברומניה? כמה שיותר, ואם אפשר שיחזיקו את אותו עיתון ביד, מה טוב:

 

 

 

 

הכותב הינו מבעלי חברת הגרילה 'מזבלה'

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: