כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דורי בן-ישראל - 'מזבלה' /
17.02.2009
/

 

 

 Best Use Of Media, היא קטגוריה בפסטיבל קאן השמורה לרעיונות קריאייטיבים אשר עשו שימוש נכון וחדשני באמצעי המדיה הקיימים: אינטרנט, טלוויזיה, רדיו, פרינט, אמביינט או המציאו את עצמם מחדש. בזמן שבמדינתנו הקטנה המושג מתבטא ברובו בגימיקים שהצליחו בלחץ טמפוני לחבר למדיה ולמסר, בחו"ל כבר שנים עושים דברים מדהימים ומעוררי השראה, הנה כמה מהם. תתחילו להזיל ריר...

 

 

קח מספר - קמפיין של RMG Connect, ברזיל. ינואר 2009.

 

61,702 - זה יכול להיות המספר שלך אם תצטרך השתלת איברים:

 

ביקורת גבולות

 

 

 

אל תשכח לצחצח - קמפיין של Y&R  בנגקוק, ינואר 2009.

לזה אני קורא ג'יניוס & סימפל.  מעבר ליצירתיות במדיה, משרד הפרסום הצליח לייצר קמפיין חוויתי עם מסר פשוט וחכם.

 

 

 

סטינקי בילבורד - קמפיין של Ogilvy  לימה, 2008.

 

אקסקיושן (execution) חברים, זה קסם הבידול! בזמן שאצלנו לבטח היו מדביקים פשוט פוסטר עם אימג' של סיגריות מ-getty, בלימה לקחו את העניין עד הסוף והדביקו בתוך דפנות השלט למעלה מ-15,000 בדלי סיגריה. קמפיין מעולה לאגודה למלחמה בסרטן.

 

 

 

 

הומלסים, מי בכלל רואה אותם? - קמפיין של Euro RSCG דיסלדורף, נובמבר 2008.

קבלו את אחד הקמפיינים הייחודים והמגניבים ביותר שנעשו בשנה שחלפה  בתחום ה-BTL. פעילות חכמה אשר משלבת שימוש מושכל במדיה ובטכנולוגיה.

 

לצפייה בסרטון הווידאו של הקמפיין הקליקו כאן

 

 

 

ביקורת בגבולותינו

Spotless, חברה ישראלית צעירה בתחום ה-BTL , הביאה ארצה מוצר חביב לגמרי שמייצר פרסום ירוק וידידותי לסביבה. המכונה המגניבה שמיד תראו, יוצרת גרפיטי (שדוהה עם הזמן) על ידי ניקוי האזור שבתוך שבלונת הלוגו באמצעות קיטור. הקמפיין הראשון של החבר'ה היה למען שחרורו של גלעד שליט ונערך באישון לילה בתחנות רכבת ברחבי הארץ:

 

 

ביקורת גבולות

 

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

 

 

הכותב הינו בעלים (משותף) של חברת שיווק הגרילה 'מזבלה'.

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  מעולה!
2.  ההומלס פשוט מעולה
כתבות נוספות: