כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

משקה האנרגיה BLU - הספונסר המרכזי לפסטיבל DANCE CITY

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.02.2009
/ 12:29

לאחר משא-ומתן מורכב, עכשיו זה סופי: ענאן שמשום, מי שחתום על החדרתו המוצלחת של מותג משקה האנרגיה BLU לשוק הישראלי, יעניק את החסות המרכזית לפסטיבל הריקודים דאנסיטי, של המפיק איתן אסרף.

 

החברה של שמשום תשקיע שלושה מיליון שקלים וחצי בחסות – סכום שנחשב גבוה במיוחד. כפי שנחשף בחדשות 'מפיק' לאחרונה, שם הפסטיבל יהפוך לOut of the blue dance city- .

 

במהלך חודש אפריל יופצו שני מיליון פחיות BLU כחלק מקידום המכירות לפסטיבל עם הלוגו של הפסטיבל. כרטיס הכניסה השנה יהיה באמצעות פחית המשקה הממותגת, כאשר עם ההגעה לפסטיבל היא תיפתח, ותוטבע עליה חותמת כניסה. מבקר שיגיע עם הפחית לשערי הפסטיבל, יורשה להיכנס בחינם.

 

הפסטיבל, הנערך מזה שלוש שנים בפארק גני יהושע תל אביב, יתקיים במהלך יולי במשך שלושה ימים על שטח בן 60 אלף מ"ר, בהשתתפות כ-600 רקדנים. עוד יהיו בו: 10 מתחמי ריקודים לפי סגנונות שונים (היפ הופ, סלסה, סמבה, ריקודי עם, ים תיכוני וכדומה), סדנאות לימוד, אוכל, אופנה והיכרויות. בשנה שעברה פעל הפסטיבל תחת חסות ערוץ 10, ולפני שנתיים עם שמפו ’כיף’.

 

שמשום ידוע כמי שבנה בישראל את המותג XL תחילה, וגרם לרד-בול לאבד נתחי שוק משמעותיים. כעת, עם BLU, עומד שמשום על נתח שוק של כ-17% (סטורנקסט), בעוד נתח השוק של XL שעבר לשיווקה של חברת 'סידס', ירד לכ-51%.

 

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: