כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רד-בול, XL או BLUE יעניקו חסות ראשית לפסטיבל DANCE CITY

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.01.2009
/ 11:00

פסטיבל הריקודים החדש יחסית, דאנס סיטי, מבית היוצר של המפיק איתן אסרף, ייקרא השנה DANCE CITY OUT OF THE BLUE ותוענק לו חסות של אחד ממשקאות האנרגיה הגדולים – רד בול, XL או BLU החדש.

 

אסרף חתם על חוזה עם אחת מהחברות הללו, בהיקף כספי של כשלושה מיליון שקלים. בפסטיבל ישווקו כשני מיליון פחיות משקה, שיעוצבו לפי סגנונות ריקוד שונים עם דמויותיהם של טובי הרקדנים בעולם. שיווק הפחיות יחל בחודש אפריל בכל רשתות השיווק, כשלושה חודשים לפני פתיחת הפסטיבל.

 

החוזה יאפשר לחברת המשקאות לקיים פעילות קד"מ בשטח הפסטיבל, כמו גם בכל מרכזי הבילוי בהם יקודם הפסטיבל, כשבתמורה תקצה 1.15 מיליון שקלים למימון קמפיין של הפסטיבל בטלוויזיה, בשלטי חוצות, באינטרנט, בעיתונות וברדיו.

 

בשלב זה מסרב אסרף לחשוף באיזה משקה מדובר. כך או אחרת, כרטיס הכניסה השנה יהיה באמצעות פחית המשקה של נותנת החסות, כאשר עם ההגעה לפסטיבל היא תיפתח, ותוטבע עליה חותמת כניסה.
 
הפסטיבל, הנערך מזה שלוש שנים בפארק גני יהושע תל אביב, יתקיים במהלך יולי במשך שלושה ימים על שטח בן 60 אלף מ"ר, בהשתתפות כ-600 רקדנים. עוד יהיו בו: 10 מתחמי ריקודים לפי סגנונות שונים (היפ הופ, סלסה, סמבה, ריקודי עם, ים תיכוני וכדומה), סדנאות לימוד, אוכל, אופנה והיכרויות. בשנה שעברה פעל הפסטיבל תחת חסות ערוץ 10, ולפני שנתיים עם שמפו ’כיף’.

 

 

 

 

פרסום ראשון: פסטיבל לעיצוב כלי רכב מתוכנן בקרוב בהפקת איתן אסרף

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  מדריך
כתבות נוספות: