כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: אלי מרציאנו - 'כפיים' /
22.01.2009
/ 15:50

   - לא רק בישראלGAZLAN

 

כל מי ששרת בצה"ל, ביקר באיזשהו אתר היסטורי או סתם קפץ לספארי ברמת גן כבר מכיר את המושג 'גזלן':

אותו רכב מזון, גלידה וממתקים שנע ברחבי הארץ ומוכר לנו חטיפים ומתוקים במחירים מופקעים ולא ממש הגיוניים

(למי שתהה, השם גזלן הוא מהשורש ג.ז.ל, כלומר - קרע לי את הצורה במחיר...).

 

ואיך זה קשור למדור "ביקורת גבולות"?

 

אז מסתבר שבחו"ל ה'גזלנים' מצאו שיטות מעולות ומיוחדות במינן לשווק את עצמם.

קחו לדוגמא את הגזלן הזה, שעיצב את מכוניתו כמופע אור מרהיב. נדמה לכם שבאמת הייתם עומדים בפיתוי?

 

 

ביקורת גבולות

 

הנה דוגמא נוספת למוכר ארטיקים לונדוני שהבין שברוב המקרים, וביחוד עם ילדים (קהל היעד העיקרי של מוצריו)

העין היא זו שאוכלת ולא הפה. רוצה לומר, העיצוב והצבעוניות של הרכב היא זו שתכריע את הכף בעיניו של

הלקוח.

 

וזה בדיוק מה שהוא עשה...

 

 

 

ביקורת גבולות

 

ומה תאמרו על מוכר הגלידות הזה, מניו-זילנד?

בכדי להתחבר לערכים של קירבה לטבע ותזונה נכונה, מותג רכב הגלידות הזה ככר דשא ירוק ומרהיב. מושבי

הנהג עטו טקסטורה של פרה ויחד נוצר השילוב הכל כך "חלבי" ומגרה הזה.

 

 

ביקורת גבולות

 

 

כל ילד יודע שגלידה נמסה בשמש. ואם אפשר לנצל את העובדה הזאת כדי לקדם את ה"אוטו גלידה" שלך אז למה

לא?

 

עם רעיון כזה, אני חושב שצריך לתת לתמונה לדבר בעד עצמה, לא?

 

 

ביקורת גבולות

 

לסיכום - 

 

לא משנה לאן תלכו - העיקרון הוא אותו עיקרון והמחירים הגבוהים מהרגיל הם אותם המחירים. ופה מגיעה שאלת

מיליון הדולר - מדוע אנחנו בכל זאת קונים את זה?

 

התשובה שלי היא  שכמו בכל דבר אחר בחיים, אם עוטפים לך את זה מספיק יפה - אתה תקנה כל דבר בכל מחיר.

 

 

הכותב הינו קופירייטר בחברת 'כפיים'.

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: