כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כריסטינה א-גרילה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.01.2009
/ 15:15

כ-150,000 קולבים ממותגים, לבנים ואדומים, נתלים במהלך הימים הללו בריכוזי קהל בערים הגדולות ברחבי הארץ. זאת במסגרת פעילות גרילה מבית סוכנות 'מזבלה', לבושם החדש של הזמרת כריסטינה אגילרה.

 

הסוכנות, שקיבלה לידה את תקציב השיווק, רכשה לצורך הפעילות את הקולבים הללו. על הקולבים נתלו דוגמיות של הבושם, בשילוב תווית פרסומית. המטרה: חיזוק הקונספט המלווה - "Sometimes it's all you need to wear".

 

ביום שישי האחרון (16.1.09) נתלו באישון לילה ולאורך היום רבבות קולבים באזור תל אביב יפו, בין השאר בשדרות רוטשילד, ברחובות שינקין, קינג ג'ורג', קרליבך ואבן גבירול, בקניון עזריאלי, ברכבת ארלוזורוב ובצירים מרכזיים נוספים ברחבי העיר. הקולבים נשתלו על ספסלים, עצים, גדרות ובמקומות דומים אחרים.

 

אתמול (18.1.09), הפעילות הצפינה למרכזי הקניות וההיי-טק של חיפה, ולמתחם הקניות של  געש. מחר (שלישי) וביום רביעי, הפעילות תימשך בגוש דן. ביום חמישי ינדוד צוות ה'מזבלה' דרומה, לבאר-שבע.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(צילומים: 'מזבלה')

 

 

הפקה: מזבלה

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  מעולה!
כתבות נוספות: