כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: מיטל רודה - 'כפיים' /
30.12.2008
/ 9:34

 

בתנועה מתמדת

 

אוטובוסים, רכבים, רכבות, מטוסים, משאיות,אופניים, כולנו מכירים, לא? רובנו עושים בהם את השימוש השגרתי, המוכר, והידוע לכולם, כמעט בכל מקום וכמעט בכל שפה. להוציא שבטים במקומות נידחים שמתניידים בדרכים קצת אחרות. אותם נשאיר רגע בצד.

 

קצת פילוסופיה

דינמיקה היא ההגדרה לכל דבר המאופיין בשינוי, בפעילות בהתקדמות או בהתרחשות, היא כל דבר שיש בו השתנות או התפתחות או מה שמזכיר או מעלה על הדעת תנועה.

 

מה הקשר?

כאן נכנסים הגורמים שעושים בכל הכלים האלה שימוש נוסף, ובינהם, קידום מכירות בתנועה: כמה פשוט, כמה בולט, כמה חסכוני והחשוב מכל - מידת החשיפה במדיה זו היא ענקית.

 

ביקורת גבולות

 

בעולם, תופס הקד"מ בתנועה נתח משמעותי בעוגת התקציב השיווקי, מדיה זו הופכת יותר ויותר דומיננטית וניתן לראות מגמת עלייה דרמטית בשימוש ובלגיטימציית הקד"מ בתנועה.

 

זה מדיום שמאפשר לך להתפרע, לפרוץ גבולות ולהפוך רכב בנאלי ומשעמם לכל דברשתרצה, בעצם. ובמו כל דבר אחר בקד"מ - מילת המפתח היא באזז. 

 

ביקורת גבולות

 

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

להעביר ערוץ בטלויזיה ? לוותר על הפלייר? אז זהו, שלא.

 

חשיפה מקסימאלית- בשל התנועתיות של המדיה בתנועה החשיפה מקסימאלית ואף מהגבוהות ביותר ביחס לכל מדיה אחרת בתחום השילוט.

 

 

ביקורת גבולות

 

 

בולטות- בעידן של עומס מסרים ותכנים תקשורתיים שעוטפים  ואופפים אותנו בכל רגע נתון, פרסום בתנועה יוצר בולטות ייחודית ומייצר "eye catcher" מיוחד במינו וזכירות גבוהה בקרב הצרכנים.

 

ביקורת גבולות

 

 

"קהל שבוי"- קהל המטרה נחשף לפרסום מבלי שתהיה לו אפשרות אחרת. (במובן מסוים "קד"מ בתנועה" הינו מדיה כפייתית) להבדיל ממדיות אחרות בהן הקהל יכול לבחור באם לצפות בפרסום זה או אחר.

 

ביקורת גבולות

 

התמקדות בקהל המטרה על פי פילוח גיאו-דמוגראפי-בשימוש בקידום מכירות בתנועה, ניתן לפלח קהלי מטרה ולהתמקד בקהלים הרלוונטיים למפרסם מה שמאפשר בחירת שפה פרסומית המתאימה לקהל היעד.

עלות מול תועלת-ללא כל ספק ביחס לרמת החשיפה המקסימאלית היום יומית, עלות הקמפיין ביחס לכל מדיה אחרת יומית / שבועית היא מינימאלית ומשתלמת ביותר.

 

קריאייטיב- חופש היצירתיות בכלי זה הוא כמעט בלתי מוגבל  ומאפשר לאנשי הקריאייטיב  דרור לביטוי היצירתיות יותר מכל מדיום אחר.  גלגל האוטובוס, שעד היום היה חסר משמעות, הופך פתאום לעדשה של מצלמה והרכב המשעמם של השכן עוטה על עצמו תלבושת והופך לדג זהב עצום.

                                                                                                                      

ביקורת גבולות

 

 

ביקורת גבולות

 

לסיכום-

כשאתה בוחר באופציה של קד"מ בתנועה רואים אותך יותר אנשים, יש לך יותר אפשרויות להתפרע עם המדיה ואתה יכול לבחור בדיוק איפה להסתובב. קד"מ בתנועה הוא בעצם ה"ס.ד." (סיבוב דאווין) של עולם המכירות!

 

 

ביקורת גבולות

 

 

אז זהו נדמה לי שהצלחתי לשכנע .

האמת, חשבתי שיהיה קשה יותר, אבל כשאתה מאמין במשהו קל יותר לשכנע אחרים.

 

 

 

 

 

 

הכותבת הינה מנהלת תיקי לקוחות בחברת 'כפיים'

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  אחלה בחלה
כתבות נוספות: