כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אורנג’ נעזרת בפייסבוק לקידום המהלך השיווקי ’הכל ידוע מראש’

מאת: ליאור ליברובסקי, ICE /
10.12.2008
/ 10:05

 

 Orange השיקה השבוע אפליקציה משלה בפייסבוק – ’See Your Future’ שמה, במסגרתה מוזמן הציבור הרחב לגלות מה צופן לו העתיד במגוון תחומים. האפליקציה נעשתה בשיתוף פעולה עם פרידה אורינגר, מבכירות המיסטיקאיות בישראל, ומקימת פורטל המיסטיקה Istrology.

מדובר בחלק ממהלך שיווקי כולל, כפי שמשתקף בסרטון מגדת העתידות ובסלוגן ’הכל ידוע מראש’, במסגרתו מוצעות חבילות הכוללות את כל מרכיבי השימוש הסלולרי - מכשיר דור מתקדם, דקות שיחה, הודעות SMS וחבילת גישה במחיר קבוע וידוע מראש.

במסגרת שיווק החבילות הוסיפה החברה לפעילות השיווק באמצעי התקשורת המקובלים, גם רובד של שיווק אלטרנטיבי הכולל, בין היתר, חלוקה רוויה של חפיסות קלפים ממותגות לכ-200 אלף בתי אב בכל רחבי הארץ, הקמת minisite ייעודי, המאפשר ללקוח ללמוד עוד על השימוש בחפיסת הקלפים וכאמור, האפליקציה בפייסבוק.

האפילקציה החדשה, כמו גם המהלך השיווקי באינטרנט, נוצרו בשיתוף משרד האינטראקטיב של פרטנר, ’אידיאולוג’יק’.

ארז פז
, סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange: "מדובר על מהלך חדשני ויצירתי אשר מרחיב ומגדיר את נקודות המפגש עם הלקוחות, מעבר לנקודות המסורתיות המקובלות, ומרחיב את פעילותנו באינטרנט".

ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג’יק: "חברת פרטנר כחברה חדשנית עומדת בחזית העשייה השיווקית. האפליקציה הזו היא רק סנונית ראשונה של חדשנות ומעורבות גולשים. האפליקציה (מעבר לפונקציונאליות שלה) מספקת תחושה של חדשנות גם באספקט הויזואלי וגם באספקט השימושי".

 

 

ליאור ליברובסקי, ICE

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: