כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מקרטני: 5,000 שקל לכרטיס VIP; לא יימכרו לקהל הרחב

מאת: דסק חדשות, פורטל מפיק /
25.08.2008
/ 10:26

חברת פרטנר, שכבר הוכיחה את יכולותיה במופע 'עבודה עברית' בתחילת הקיץ, משכה את ידה ממימון ושיווק הופעתו הקרובה של פול מקרטני בישראל. את המופע יממן איש עסקים פרטי ממרכז הארץ.

 

היום התברר, כי לאחר שביטלה את השתתפותה בפרוייקט, פנו מפיקי המופע – האחים דודו ובועז ז'רז'בסקי לאיש העסקים יקיר שעשוע (37), בעליה של חברת ריינבו תעופה, והציעו לו לממן את הפרוייקט לבדו. שעשוע הסכים, וישקיע מכיסו 15 מיליון שקלים.

 

פרטנר הייתה אמורה להשקיע בהפקה כחמישה מיליון שקלים, וסכום דומה במסע שיווק. בחברה החליטו על כך בשל מחסור בזמן, לטענתם. אולם גורמים המקורבים להפקת המופע רמזו כי חילוקי דעות בין נציגי החברה לאחים ז'רז'בסקי, הם שמנעו את מימון האירוע הענק על-ידי פרטנר.

 

 

המפיק דדי ניצני הצטרף לאחים ז'רז'בסקי

 

שעשוע עוסק בהטסת אישים במטוסי מנהלים ובמסוקים שבבעלות החברה שלו. בנוסף הוא גם בעליה של חברת נדל"ן למגורים ותעשייה, הפועלת בלונדון, בארצות-הברית וברוסיה. הוא מתגורר בהרצליה פיתוח ובבעלותו כמה דירות בפרוייקט סי אנד סאן בצפון תל-אביב.

 

לצד האחים ז'רז'בסקי ושעשוע, ייקחו חלק בהפקה הסבוכה גם המפיק דדי ניצני, והחברות LILAC PALM&MARSHAL ARTS מלונדון. ניצני הוא בעליה של חברת מרקט קינג שהפיקה את אירועי יום העצמאות של ארקדי גאידמק, בהם השתתפו מעל 200,000 איש. ניצני היה זה שהקים גם את עיר האוהלים בניצנים לפליטי הצפון במלחמת לבנון השניה, שמומנה אף היא בידי גאידמק.

 

 

"כרטיס הכניסה הכי יקר שקניתי מעודי"

 

שעשוע, כך פורסם הבוקר בדה מרקר, חשש בתחילה מההימור הכלכלי הגדול שלקח על עצמו, אך מאוחר יותר אמר למקורביו: "קיבלתי הזדמנות של פעם בחיים. רציתי לראות את מקרטני בישראל, והאחים ז'רז'בסקי מכרו לי את כרטיס הכניסה הכי יקר שקניתי מעודי".

 

ואכן, גם כרטיסי הכניסה לקהל הרחב לא יהיו זולים, בלשון המעטה. מחיריהם ינועו בין 500 שקלים בעמידה בפארק, לכ-1,500 שקלים בישיבה בקרבת הבמה. ההיי-לייטס של המכירה הם כרטיסי ה-VIP, שיימכרו ב-5,000 שקלים ליחידה. את הכרטיסים הללו לא ניתן לרכוש כמקובל, אלא דרך פניה אישית למפיקים בלבד. אלה, אגב, משכונעים שיצליחו למכור את כל הכרטיסים.

 

אם יימכרו כל 70 אלף הכרטיסים, הם צפויים להרוויח רק ממכירת הכרטיסים כעשרה מיליון שקל, כל זאת לפני רווחים מחסויות.

 

מכירת הכרטיסים תחל ממחר (26/8) בחצות, בלילה שבין שלישי לרביעי, באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים 'לאן', וכמובן גם במשרד עצמו. כרטיסים שלא יימכרו בתוך טווח זמן מוגדר, יוצעו לוועדי עובדים ולחברות המעניקות חסות, במחירים מוזלים.

 

החברה התבקשה על ידי צוותו של הזמר לגבות את אתר המכירה בארבעה שרתי מחשב כדי שלא יקרוס.

 

אשת יחסי הציבור של המופע, רונית ארבל, אישרה כי שעשוע הוא השותף הפיננסי היחיד הנושא בעלויות המופע. "כל שאר הפרטים יימסרו לאחר שנקבל את האישור לכך מנציגיו של האמן", אמרה ארבל.

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  ספין תקשורתי חזק...
2.  מקארטני למשועממים
כתבות נוספות: