כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

זרעוני 'דורקס' ומגבוני 'פמינה טו גו' השכיבו את המתגייסים לצה"ל

מאת: דסק חדשות, פורטל מפיק /
24.07.2008
/ 15:50

פסטיבל המתגייסים 'יותר 2008' נערך השנה בסימן אינטימי במיוחד.

 

מותג המגבונים האינטימיים 'פמינה טו גו', לצד הקונדום הענק של 'דורקס' המוכר מימי סטודנט בעבר, "התלבשו" על המתבגרים נוטפי ההורמונים – כל מותג וקד"מו.

 

'כצט', משווקת 'פמינה', המשיכה את השקת מותג ההגיינה לנשים והציבה מגנומנטרים ש"בדקו" את החיילות לעתיד.

מתחם דורקס, זוכה פרסם תחרות ה-GLOBES AWARDS, כלל 'זרעונים' במדי ב' שקיפצו להם כאילו הגיחו זה עתה מזרג אימתני.

 

לפעילות הקונדומאלית הצטרפה מפעילה, שהורידה את הגברברים הצעירים לשכיבות סמיכה ופעילות פיזיות נוספות, ברוח הטירונות.

 

הפקה: לעומק התודעה

תקציבאי: ליאור בורג ולבונה לישה

סופרוויזרית: ענת לוטן

 

 

קד"מ דורקס בפסטיבל המתגייסים

קד"מ דורקס בפסטיבל המתגייסים (יח"צ)

 

קד"מ דורקס בפסטיבל המתגייסים

 

קד"מ דורקס בפסטיבל המתגייסים

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: