כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שיווק מהתחת: 'ביט תקשורת' מציעה פרסום על-גבי נייר טואלט

מאת: דסק חדשות, פורטל מפיק /
22.07.2008
/ 15:16

לא לבעלי קיבה רגישה: תארו לעצמכם מצב שאתם 'מתים' לשירותים, קלקול קיבה נניח, מתיישבים על האסלה, עושים מה שעושים, ואז שולחים יד אל נייר הטואלט ומגלים על כל ריבוע נייר את הכיתוב הדו-משמעי: 'בעיות במערכת?'.

 

כ-20,000 גלילים מן הסוג הזה עשו דרכם באחרונה אל ישבניהם של עובדים בשורה של בתי עסק במרכז הארץ, כחלק מקמפיין גרילה לחברת המחשוב 'נטרן'.

 

הקמפיין הגרילי הזה הצליח, מסתבר, ובעקבותיו החל משרד היח"צ 'ביט תקשורת' להציע פרסום על-גבי נייר טואלט ללקוחותיו. בימים אלה אף חתם המשרד על הסכם שת"פ עם חברה סינית בשם 'באו-לינג', המדפיסה סלוגנים על נייר טואלט.

 

בתגובה, עשויים המתנגדים לשאול עד היכן עובר הגבול בסוגיית פלטפורמות השיווק, ולומר בשנינות שחוקה שמדובר ברעיון שמריח לא טוב. מנגד סבור אבינועם שחר, מבעלי 'ביט תקשורת', כי מדובר במהלך כשר גם אם הוא מסריח.

 

 

"אנשים בשירותים לוקחים את הזמן שלהם"

 

"מדובר במדיום פנוי", מגונן שחר על ה'סטארט-אפ' שלו. "כיום אין פרסומות על נייר טואלט ולכן אנשים לא 'חוסמים' אותם כמו פרסומות בטלוויזיה או בעיתונות. אנשים שיושבים בשירותים לקוחים את הזמן שלהם, ולכן ניתן לשלב על הנייר משחקים או גרפיקה המשדרים את ערכי המותג".

 

שחר הוסיף וציין עוד, כי "כיום אין בארץ אפשרות להדפיס על נייר טואלט, מאחר ומדובר בציוד הדפסה מורכב. ההסכם שחתמנו עם החברה הסינית מאפשר הדפסה בכמויות גדולות ובעלויות נמוכות".

 

 

אוכלים פיצה, ואז הולכים לשירותים

 

ביום ראשון השבוע פורסם בחדשות 'מפיק', כי חברת THINK BIG אימצה את מגשי הפיצה מקרטון, המשמשים במשלוחים, כפלטפורמה פרסומית חדשה.

 

 

חושבים שפרסום על נייר טואלט הוא רעיון מהתחת? יש לכם רעיונות מופרעים נוספים למדיומים פרסומיים שאיש עוד לא חשב עליהם? שתפו אותנו בטוקבקים. הרעיונות השווים יפורסמו בחדשות 'מפיק'.

 

(צילום מסגרת: יח"צ ביט תקשורת)

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: