כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'עד מתי יוני 06?! ג. שליט'

מאת: דסק חדשות, פורטל מפיק /
25.06.2008
/ 9:41

הקמפיין החברתי להחזרת החייל החטוף גלעד שליט יוצא מגבולות הרשת אל הרחוב.

 

עובדי הגלויה של שלי, משרד מק'אן אריקסון, משרד יחסי הציבור סנדיק קומיוניקיישן והחברות אוטו-סנטר, YELLOW ומיטב תרמו במשותף קמפיין התנדבותי חדש שיכלול הפצת מדבקות עם הכיתוב: 'עד מתי יוני 06?! ג. שליט'.

 

הכיתוב הוא פראפרזה לביטוי הצה"לי הנפוץ בקרב חיילים ותיקים, המבטא את הפז"מ הארוך בצבא (בשבי, במקרה זה) והרצון להשתחרר.

 

המדבקות יופצו בכל רחבי הארץ, על-גבי חדרי שירותי במועדונים, פינות עישון בעבודה, ספסלי רחוב, מכוניות, דלתות ועוד. ניתן להשיג אותן בסניפי YELLOW ובעמדות 'הגלויה של שלי'.

 

 

הקמפיין ברשת לשחרור שליט - יותר מ-100 אלף מצטרפים

 

כזכור, לפני יומיים יזמה חברת arc אינטראקטיב קמפיין אחר, אליו חברו הרשתות החברתיות הגדולות. כפי שפרסמנו בחדשות 'מפיק', התבקשו החברים ברשתות הללו להחליף את תמונתם בכרטיסם האישי ברשת לזו של שליט, ואת הכיתוב תחתיה ל'גם אני מחכה לשובו של גלעד שליט'.

 

אתמול דיווחה החברה, כי יותר מ-100,000 גולשים הצטרפו ליוזמה. הרשתות החברתיות שלקחו בה חלק הן פייסבוק, תפוז אנשים, JDATE, קופידון, ד'ה מרקר קפה ומקושרים.

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: