קודם כל זכויות
לא פעם ולא פעמיים הבאתי לכאן קמפיינים חברתיים הפועלים למען זכויות האדם, והנה עוד אחד מסוג זה, שתמיד תמיד מראים לי שהתחום הזה יכול להמציא את עצמו מחדש כל יום, ושרעיון אחד טוב יכול להציל אפילו חיי אדם, ולא רק להכניס כסף לעוד חברה/מותג.
אמנסטי הונג קונג רצו להעביר את המסר כי בעזרת תרומה ניתן להציל חיי אדם ביתר קלות ולשם כך ערכו תערוכה בנושא. הם עטפו דמויות העשויות מעוגיה בצלופן ותלו אותן עם חבל מעל הדוכנים, וכל אדם שתרם כסף יכל באופן מעשי להוריד את אחת הדמויות התלויות מהחבל, לשחרר אותן מהמחנק ולהעניק להם את זכויותיהם הבסיסיות.
מעניין אם מי ששחרר את הדמויות הרשה לעצמו לתת להם ביס בראש.. סוג של קונפליקט...



קרדיט: Grey, הונג קונג.
ראש וכתפיים
אמנם בצילו של קמפיין הטלויזיה המדהים עם אלי אוחנה לא נראה קמפיין שמתעלה על רמתו (J), אבל הנה רעיון חמוד מבית סאצ'י & סאצ'י – סין, שבאופן מעשי מראה לך כיצד אתה נפטר מהקשקשים באופן מהיר ופשוט. חמוד מאוד.



קרדיט: Saatchi & Saatchi Guangzhou, סין.
קמפיין חזק
Eisenbahn strong GOLDEN ALE רצו להעביר את המסר של כמה חזקה הבירה באופן שיבלוט החוצה, ויהיה ברור, חד ומשעשע.
התוצאה מסבירה את עצמה, אז אני אחסוך במילים...


קרדיט: CCZ Comunicação Curitiba, ברזיל.
הכותב הינו בעלים ומנכ"ל חברת 'אובססיב קריאייטיב'