כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גל מרקוביץ', 'אובססיב קריאייטיב' /
29.04.2008
/ 9:37

1. בלגי בניו יורק

מעל שנה שהרכב הצהוב המופיע מטה מסתובב ברחבי ניו יורק במטרה למכור וופל בלגי ושות'. על מנת להעצים את תשומת הלב הניתנת לו, צבעה החברה בצהוב כיסויי צנרת ברחובות במטרה לדמות את זה לוופל. אני אומר- אם המשאית הצהובה ההזויה הזו לא משכה מספיק תשומת לב, אז למה נראה להם שצביעת הגרילים ברחובות תעזור?

 

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

קרדיט: Duval Guillaume, ניו יורק, ארה"ב.

 

 

 

 

2. McDonald's מסדרים לך ת'מוח

מקדונלדס עלו על רעיון נחמד שמטרתו לקדם את הקפה הגדול שלהם באירו אחד בלבד. פוסטרים אינטראקטיביים בדוגמת פאזל עם הכיתוב "סדר לעצמך ת'ראש" הוצבו ברחבי העיר. כל אחד הוזמן לנסות ולסדר את הפאזל.

 

 

ביקורת גבולות

 

 

 קרדיט: DDB Stockholm, שוודיה.

 

 

 

 3. נמוך מים המלח

 

פיאט דוקאטו היא משאית קלה וקטנה, שמבדילה את עצמה מהמתחרות שלה בכך, שגובה תחתית ההעמסה שלה הוא הנמוך ביותר. מטרת פיאט הייתה להמחיש יתרון זה בפני קהל היעד.


דוגמאות של הפיאט הוצבו בחניונים של חנויות קנה ובנה גדולות עם פתח מאחור להוצאת העגלות. המטרה הייתה להמחיש את הקלות של ההעמסה וההורדה של דברים מהמשאית. ה USP  נכתב בגדול על הקרקע בכניסה למשאית ("בעלת גובה ההעמסה הנמוך בקטגוריה- פיאט דוקאטו").


בנוסף חולקו עלונים המרחיבים אודות המוצר. אלפי לקוחות התנסו בקלות ההעמסה המוצעת על ידי הרכב מבלי להגיע לאולמות התצוגה. פיאט דיווחה על גדילה משמעותית בהתעניינות בדוקאטו.

 

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

 

קרדיט: Leo Burnett Frankfurt, גרמניה.

 

 

4. נקודת המבט של הד & שולדרס

גאוני. איך לא חשבו על זה קודם? שאלה טובה.
SHOULDERS & HEAD, המותג המתמחה במוצרים לשיער עם קשקשים הציבו מצלמות בתקרה ליד מדף המוצרים שלהם ברשתות השיווק. כל מי שנעמד מול המדף זכה לראות את הקרקפת שלו מוקרנת על מסך מול עיניו. כך יכול כל אחד לבדוק את מצב הקרקפת שלו, ובאם מצא איזשהו סימן ולו הקטן ביותר של קשקש, יכול פשוט לישר יד ולקחת את השמפו הכל כך מזוהה עם פתרון לבעיות הקשקשים.
ועל זה נאמר (עדיין בהשראת הפסח): "כן ירבו הרעיונות הפשוטים והמבריקים. אמן".

 

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

קרדיט: Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, ארגנטינה.

 

 

הכותב הינו מנכ"ל חברת 'אובססיב קריאייטיב'

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  תחדש קצת
כתבות נוספות: