כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
הירשמו לניוזלטר:
ניוזלטרים נוספים מהענף :
21/7/14
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
מנהל המגזין : יואב שי
חפש בכתבות:

קמפיין דנונה שובר שיאים: 9 מיליון הצבעות באתר עד כה

מאת: שרלי שיטרית, ICE /
13.04.2008
/ 14:25

קמפיין האינטרנט של 'Y&R אינטראקטיב’ מקבוצת שלמור אבנון עמיחי לדנונה של שטראוס צובר תאוצה, ולפי דיווחי משרד הפרסום הגיע מספר הצבעות הגולשים לבחירת התמונות שיעלו על גביעי המעדנים לכעשרה מיליון.
 
מספר השיא נובע מכמות המתמודדים הגדולה בתחרות - 100 אלף גולשים שנרשמו והעלו את תמונתם, כמחצית מהם ילדים ונוער (שלפי תקנון התחרות פיקססו אישור מהורים לשם הופעתם בקמפיין). לפי התקנון, כל גולש יכול להצביע עד 5 פעמים, כך שמספר המצביעים הייחודיים עומד על קרוב למיליון גולשים שונים, לפי מדידה חיצונית שערך ’גוגל אנליטיקס’.
 
מותג ’דנונה’ עלה לפני כחודש בפעילות שיתוף גולשים אינטרנטית, בה מוזמנים הגולשים להעלות את תמונתם לאתר המותג, כשלבסוף ייבחרו ע"י הגולשים וצוות שיפוט מיוחד מטעם שטראוס, 50 האנשים שתמונותיהם יעלו על גביע דנונה בחנויות.
 

 

עשר דקות של תהילה ב'וואלה!' וב-YNET


הסיבות לכמות ההצבעות והנרשמים: חידוש טכנולוגי משמעותי מאפשר לכל מי שהעלה את תמונתו להופיע בקמפיין הבאנרים באתרים, כאשר הוא מקבל הודעה אוטומטית על היום, השעה והבאנר הספציפי באינטרנט בו תופיע תמונתו – זאת, ע"י מערכת תזמון שנבנתה במיוחד עבור הפעילות. בצורה זו, מקבל כל גולש את עשר דקות התהילה שלו באחד מהמיקומים הקבועים שנקנו באתרים 'וואלה!' ו-'ynet'. 
 
בנוסף, עלתה הפעילות גם בסלולר בצורה המאפשרת לגולשים לעבור תהליך רישום באתר ה-WAP שנבנה ע"י ’תפוז סלולר’, להעלות את תמונתם ישירות ממכשיר הסלולר ולקבל התראות SMS על מצבם בתחרות. בנוסף, הגולשים יכולים גם לשלוח MMS (הודעת תמונה) עם תמונתם ובכך לעדכן אותה ישירות באתר הסלולרי. זו היא הפעם הראשונה בה תחרות מורכבת המצריכה רישום ודירוג, מנוהלת כולה באינטרנט ובסלולר במקביל.
 
לדברי ערן גפן, מנכ"ל ’Y&R אינטראקטיב’ המנהל את קמפיין האינטרנט, "עקפנו את ’כוכב נולד’ במספר ההצבעות, כשמספר הדירוגים שקיבלנו עומד על 10 מיליון לעומת מספר ההצבעות ב’כוכב נולד 5’ שעמד עפ"י הדיווחים הרשמיים על 900 אלף. כל אחד מהמתמודדים שהעלו את תמונתם, שלח מייל לחברים שיבואו להצביע לו, ולכן הפעילות הפכה וויראלית וזוכה לתהודה גדולה".

 

 

תגובות
התקבלו 4 תגובות
1.  אני מצביעה לאביב
2.  אביב
3.  רוצה להצביעה
4.  רוצה
כתבות נוספות: