כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גל מרקוביץ', 'אובססיב קריאייטיב' /
01.04.2008
/ 9:51

1. סלאמי מאמי

הנה רעיון חביב שייתכן ועבד יפה בגרמניה (כן, כן אותו המקום בו אוכלים המון נקניקים ונקניקיות). בארצנו הכשרה הכל פחות טעים וזו כנראה הסיבה לכך שהנקניקים למיניהם הרבה פחות פופולרים כאן... בכל אופן בחברת KOENECKE החליטו להגביר את המכירות לקראת עונת החורף על ידי מכירת סלאמי שלם עם סימוני יומן עליו במטרה לסמן ללקוחות היכן לחתוך חתיכה מן הסלאמי כל יום במשך 24 ימים. הסלאמי הללו היו מיועדים אך ורק ללקוחות הפרימיום של החברה. מה אני אגיד לכם? לאוהבי הסלאמי בלבד.

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

קרדיט: Butter Berlin, גרמניה.

 

 

2. חלק כמו תחת של תינוק

הנה עוד רעיון שייתן לכם לפנטז על מדינות אחרות. חברת SCHICK רצתה להעביר את המסר העיקרי של סכין הגילוח שלה בעל 4 הסכינים שהוא (המסר)- "חלק באופן יוצא דופן". כיצד הם המחישו זאת? ובכן הם לקחו מכונה שמנקה את הקרח הלבישו עליה את המיתוג של החברה וכמובן סכין גילוח ונסעו בזירת הקרח הגדולה בסידני אוסטרליה. אתם יודעים, כזאת זירה שמשחקים בה משחקים מטורפים של הוקי...

 ביקורת גבולות

 

 

קרדיט: JWT Sydney, אוסטרליה.

 

 

 

3. בואו נקבור אותם חיים J

הנה קטע הזוי... מסתבר שיש חברה הפועלת במזרח תיכון ואשר המטרה העיקרית שלה זה להיפטר מפשפשים, לא אלה שעל הכלבים שלנו אלה פשפשים שנמצאים על המיטה שלנו וכאלה. בכל אופן, אחרי שהשכלתם ללמוד על כך, יצאה חברת BOECKER (תתביישו לכם אם אתם לא מכירים) המתמחה בחיסול פשפשים, בקמפיין להגברת המודעות אודותיה בבתי מלון ומסעדות. לשם כך, שלחה החברה ארונות קבורה קטנים (וחמודים להפליא) שעליהם בצד האחורי היה כתוב: "אנו לא מעניקים להם קבורה ראויה, אתם רשאים לעשות זאת אם תרצו.."  הקמפיין נחל הצלחה רבה והמודעות אודות החברה בקרב קהל היעד עלתה בצורה משמעותית.

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

 

קרדיט: JWT Dubai, UAE

 

 

הכותב הינו מנכ"ל חברת אובססיב קריאייטיב

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: