כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גל מרקוביץ', 'אובססיב קריאייטיב' /
18.03.2008
/ 9:24

1. "קח בחזרה את המילים שלך..."

קמפיין חברתי אשר מטרתו לשכנע אנשים לקום ולדבר נגד התעללות בנשים. הפוסטרים, אשר הציגו נשים מכל הסוגים והגילים, כוסו במלואם על ידי פתקים צהובים (POST IT) אשר עליהם נכתבו עלבונות קשים. העוברים ושבים נתבקשו להסיר את הפתקים ובכך "לקחת בחזרה את מילותיהם" ולחתום על עצומה נגד אלימות נשים.

 

 ביקורת גבולות

 

 

 

קרדיט: Arc Worldwide, מלזיה.



 

2. לצעוד נגד הטרור

האם אתם יודעים מה מתרחש מדי שנה ב- 4 במרץ? ובכן בקולומביה זהו יום הצעידה הלאומי נגד ה FARC- ארגון הגרילה הוותיק אשר פועל בקולומביה משנות ה-60 ותומך בפעילותו בעיקר על ידי חטיפת קלפי מיקוח- ביניהם אנשי שלטון. כחלק מקמפיין הצעידה השנתי, הציבה חברת הפרסום פוסטרים בתחנות האוטובוסים אליהם נקשרו בשלשלאות דמויות אשר הזכירו דמויות עבר אשר נחטפו וגורלם אינו ידוע. על הפוסטר אליו היו קשורים היה כתוב: אתה כן מסוגל ללכת חופשי, אז תצעד נגד ה FARC. 

 

 ביקורת גבולות

 

 

קרדיט: Sancho BBDO, קולומביה.



 

3. World Health Organization

שמענו והיום אנו אף מכירים ילדים הרעבים ללחם. אך האם אי פעם שמעתם על ילדים שאינם מקבלים מים לשתייה? מסתבר שבמדינות אפרו-אסייתיות איכות וזמינות המים מאוד ירודה.
WHO-WORLD HEALTH ORGANIZATION הקימו "פרויקט- מים לשתייה" שמטרתו לגייס כספים לאזורים הללו. כחלק מפעילות הגיוס, חולקו כוסות זכוכית ועליהם הדפס של ילד צנום. ככל שממלאים את הכוס עם מים הילד נראה מלא ובריא יותר ובכך מועבר המסר "אם יהיה לו מים לשתייה הוא ישתפר". הפרויקט נחל הצלחה רבה וגויס כסף רב למטרה מקודשת זו.

 

 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

קרדיט: JWT Beijing, סין.

 

4. רוצה להיות חזק במיוחד?

רשת מכוני הכושר DOWNTOWN יצאה בפעילות גרילתית להגברת המודעות אודות סניפיה. כחלק מהפעילות הציבה החברה ידיים מכווצות על עמודים בצורת קשתות ברחבי העיר. הדבר נראה כאילו שהידיים הצליחו לעקם את העמודים. גם אתה רוצה להיות חזק? לך תתאמן...

 ביקורת גבולות

 

 

 ביקורת גבולות

 

 

 

קרדיט: DDB Milan, איטליה.

 

 

הכותב הינו מנכ"ל חברת 'אובססיב קריאייטיב'

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: