כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גל מרקוביץ', 'אובססיב קריאייטיב' /
11.03.2008
/ 10:24

1. תקלע לפח

הנה פעילות גרילתית שאולי תוכל לשכנע את חלקכם עדיין לצפות במשחקים של מכבי ת"א. אבל רק אולי. קבוצת הכדורסל של דוסלדורף בגרמניה (MAGICS) יצאה בקמפיין לשווק את עצמה לקראת פתיחת העונה החדשה. ליד פחים ברחבי הרחוב צויר על הרצפה דמוי מגרשונים על מנת שאנשים יוכלו להתאמן על זריקת 3 הנקודות שלהם ולהיות ולהרגיש חלק מהקבוצה ומהקסם. 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

קרדיט:  MO&O Werbeagentur Düsseldorf, גרמניה.



 

2. בול בשבילך

חברת USP יצאה בהשקת מוצר חדש- בולים בעיצוב אישי. כל אחד יכול לבחור כמעט כל תמונה שהוא רוצה שתופיע על הבול שלו.
איך זה שווק? ובכן בצורה הכי הגיונית וברורה שיכולה להיות. בולים שקופים וגדולים הוצבו במקומות הומים בהם עוברים/יושבים אנשים- תחנות אוטובוסים, חלונות של אוטובוסים, רכבות וכו'.
רעיון נחמד שהיה יכול להיות עוד יותר נחמד אם הבולים במעטפות היו קצת יותר גדולים J

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

קרדיט: Creative Circus Atlanta, ארה"ב.

 

3. בשלל צבעי הקשת

קורה לכם לפעמים שאתם רואים רעיון מקסים וחושבים לעצמכם, "איך לא חשבתי על זה קודם?!?!" אז זה מה שקרה לי עם הפעילות שיצרה חברת KOLESTON לצבעי השיער שלה. הם הציבו שלט חוצות כאשר במקום השיער של הדמות גזרו והשאירו חלל שממנו נצפה בדיוק קו האופק בים. המטרה היא לאפשר לראות את הצבעים השונים המוצעים למכירה על ידי הצבעים השונים הנראים בים בשעותיו המשתנות. דרך מדהימה, טבעית ורומנטית להעביר את המסר.

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

קרדיט: H&C-Leo Burnett Beirut, לבנון.

 

4. הונדה- תשתלו את המכתב המצ"ב

מסתבר שהונדה יודעת לייצר עוד דברים מלבד מכוניות שלא כולנו יכולים להרשות לעצמנו. היא גם מייצרת ציוד גינון ידידותי לסביבה. במטרה לקדם ציוד זה, יצאה הונדה במהלך יפה וערכי להוכיח שהציוד שלהם לא רק טוב לגינה אלא גם ידידותי לסביבה. הפתרון שלהם היה מכתב פורח. חברת הונדה הדפיסה נייר שהכיל בתוכו זרעים שניתן לשתול באדמה לקבלת פרחים. כל המכתב מהנייר ועד לדיו היו מחומרים הידידותיים לסביבה. בתוכן המכתב ציינה הונדה כי חוץ מהפרחים היפים שיגדלו מהמכתב, יש להם דברים נוספים לגינה שלכם, וכולם ידידותיים לסביבה - כמוך.
אנחנו כצרכנים בעלי כוח ויכולת לעודד חברות המייצרות במחשבה על איכות הסביבה. הידד להונדה על המחשבה, הרעיון והביצוע!! 

 ביקורת גבולות

ביקורת גבולות

 

 

קרדיט: inferno London, אנגליה.

 

 

 

5. חלון ראווה בניחוח ספיישלK

אין ספק שיש דבר אחד שמדבר לנשים הכי טוב- משקל, משקל ושוב משקל!
ספיישל K כבר לא מעט שנים בזירה העולמית והישראלית מנסה לחדור לשוק בתור מוצר התורם לגזרתה של האישה. ובכן בסוכנות הפרסום של ספיישל K בביירות הם הפנימו יפה את העובדה שמה שמוכר זה- "כמה דברים ת'כלס מהמלתחה שלי שלא עולה עליי אני אוכל ללבוש אחרי שאני אוכל דגנים לא ממש ערבים לחיך כל בוקר".
ולכן הציבה החברה חלונות ראווה בהן בובות לבושות עם ג'ינסים שנופלים להן ושלט קטן ופשוט של דגני ספיישל K עם הכיתוב:

Kellogg's Cereals: Drop a jeans size.

 

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

קרדיט: H&C-Leo Burnett Beirut, לבנון.

 

והנה כמה פרינטים ממש יפים לוודקה אריסטוף, שהושקה בארץ לפני שנה ומשהו ועדיין לא ממש מוכרת בשוק המקומי. ללא ספק מאחר ולוגו הוודקה הוא זאב מיילל, יש כאן המון מקום להתפרע עם מודעות ופעילויות מגניבות ונועזות, ולא רק לשים מודעות במגזינים עם כותרת "אקספלור" – שלא ממש מסבירה מה עולם התוכן של המותג (המודעות שאני ראיתי לוודקה לפני בערך שנה וחצי).

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

הכותב הינו מנכ"ל חברת 'אובססיב קריאייטיב'

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  מה יש לכם מלבנון היום??
כתבות נוספות: