כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גל מרקוביץ', 'אובססיב קריאייטיב' /
04.03.2008
/

לדעת לגעת.

עולם השיווק מדבר יותר ויותר על "לגעת" בלקוח. להעביר לו חוויה.
היום המדור מתעסק בנגיעות מכל העולמות, עם כל מיני דרכים להעברת המסר. שימו לב שלכולם יש חלק בו הקהל מופעל, מלהזיז את הראש ולגלות טוויסט של מסטיק על פוסטר רציני, דרך הורדת דגים מרשתות, ועד כוונות לייזר ללב וסאונד של יריה.

הכל – כדי לגעת. להשפיע. להשאיר את אותו חותם על הקהל, שתיקח אותו הביתה ותספר עליו לעוד 5 חברים.

ואל תוותרו על האחרון! כזה דבר עוד לא ראינו.

 

1. הובה בובה!

הובה בובה הוא מסטיק שיכול להתנפח למימדים מאוד גדולים. כדי להמחיש את זה, הדביקו בלונים שנראים ממש כמו המסטיק על כל מודעות הפרסום הרציניות, והפכו את כל המבטים הקשוחים של דוגמני הפרסום, לקלילים ומצחיקים. הרבה חיוכים הפרויקט הזה הוציא מהאנשים ברחובות, ובזה המטרה הושגה.

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

קרדיט: BBDO Düsseldorf, גרמניה.


 

2. שיווק 360

 

360 דקות של ריקודי בלט וסיבובים על רגל אחת הן מה שיידרשו ממך כדי להוריד את הקלוריות של שתי כפיות סוכר בכוס שתיה אחת. המסר הזה נכתב על הכוס בספירלה שמאלת אותך לסובב את הכוס (חיבור "חווייתי" ל 360 דקות של בלט וסיבובים) בשביל לקרוא ולגלות שהפתרון, הוא כמובן " Sugar Free Natura", שמכיל אפס קלוריות.

קמפיין מתקתק.

 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 קרדיט: Rediffusion DY&R, הודו.

 

3. על השטיחון האדום

הנה אחלה קמפיין שאתר 'מפיק' היה צריך לחשוב עליו J
הלקוח במקרה הזה הוא סוג של עכבר העיר האוסטרלי, והמסר הוא: למצוא כל אירוע בעיר, גם הכי קטן. מבריק.

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

 

קרדיט: DDB Melbourne, אוסטרליה.

 

4. נתפסו ברשת

קמפיין אמביאנט לרשת, המשדר טריות ורעננות ומשלב הנחה בו זמנית. דגים ש"נתפסו ברשתות" פוזרו על גדרות שונות בבנגקוק, וכשהופכים אותם, מגלים כמובן את שם הרשת ואת קופון ההנחה.

Smelly.

 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

קרדיט: McCann Erickson Bangkok, תאילנד.

 

 

5. מי קהל היעד? (אל תפספסו את זה!)

 

קמפיין עוצר נשימה. 816 מינים של חיות נמצאים בסכנת הכחדה כיום, בגלל שאנחנו רוצים עוד כורסא מעור, עוד מעיל, עוד שטיח פרוותי, ועוד קצת בשר.

 

WWF, אלו שמגנים על הטבע והדרו בצורה הכי טובה שאפשר, עם הקריאייטיב הכי חזק שיש, הרחיקו לכת הפעם, ולא מפתיע שאחרי יום כבר ביקשו מהם להוריד את הקמפיין.

 

הפעם, השתלטו על מעברי הסבוויי של סין, שם תלו מלא תמונות שהם עיצבו, של חיות עם רובים שיושבות במארבים בטבע, ומכוונות לכיוון העוברים והשבים.


לכל תמונה כזו הוצמדה כוונת לייזר מדומה, שברגע שמישהו עבר ושבר את הקרן, היא הפעילה סאונד של יריה מרמקולים שהושתלו במקום.

עכשיו תדמיינו: פסאז' קטן יחסית בבייג'ין, בו עוברים 9,000 איש ביום. תכפילו את זה ב- 8 כוונות לייזר שמפעילות את הסאונד, ורק באותו היום הושמעו שם 72,000 סאונדים של יריות. תחשבו על ה"rush hour" של הבוקר, איך זה נשמע. מזעזע.
כאן זה בחיים לא היה עובר אישור של אף אחד. וחבל.
אולי זה היה מעיר כמה אנשים משנתם.

אולי צריך 72,000 סאונדים של נחיתות קסאמים וגראדים סביב הבית של אולמרט.

 

ביקורת גבולות 

 

ביקורת גבולות

 

קרדיט: Ogilvy, בייג'ין, סין.

 

 

הכותב הינו מנכ"ל חברת אובססיב קריאייטיב

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: