כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גל מרקוביץ', 'אובססיב קריאייטיב' /
26.02.2008
/ 11:15

עוד קצת חיות, עוד קצת אקולוגיה, עוד קצת שימושים חדשים במראות כבסיס למדיה, ועוד פעם ציורי רחוב, והפעם גם רעיון מגניב ליורמים המקומיים.

מה שכן, שוב, הטוויסט הקטן שכל חברה עושה בשביל המסר שלה, יותר בכל זאת עניין חדש ואתגר מחשבתי כל פעם מחדש, ולא יעזור כלום.

Once השקעתם בזה 5 שניות מחשבה, המסר נקלט במוח שלכם, וזה כל מה שאנחנו מנסים לעשות בשביל להתפרנס: בין 10,000 המסרים שאתם נחשפים אליהם כל יום, אנחנו רוצים ששלנו יחרט במוחכם. הנה כמה דוגמאות טובות לכך.

 

איפה אנחנו ואיפה השלג???

קטאאוטים של כלבים צהובים הוצבו ברחבי פארקים ועליהם הכיתוב "הלוואי והייתי כאן אבל אני לא. בוא לבקר אותי ועוד כלבים נהדרים כמוני בחנות PEDIGREE."
מטרת הפעילות לעודד אנשים לבוא לאמץ כלבים מחוסרי בית שאינם יכולים להסתובב חופשיים בפארקים וברחובות. פעילות נפלאה ונוגעת ללב.  



קרדיט: TBWA\Chiat\Day, לוס אנג'לס, ארה"ב.

חסכון אנרגטי

רשת החנויות הצרפתית  CARREFOUR הושפעה מהסרט של אל גור והחליטה להתגייס למען הסביבה. כחלק מההתגייסות, תלתה הרשת שלטים עליהם כתוב "תחסוך 80%" על מדפי הנורות קומפקט פלורסנט החוסכות באנרגיה. בהסתכלות קרובה יותר, גילו הצרכנים כי החיסכון הוא לא בתשלום אלא באנרגיה... לא פחות שווה. 

 

 

 

 

 

קרדיט: Ogilvy & Mather, בייג'ין, סין.

חכמים במסווה

המגזין לגברים FHM החליט לעשות מהפך בעולם המגזינים שניתן לקרוא רק בבית (כי לא נעים..). עם כל ירחון הגיעה כריכה נוספת של מגזין מדע רציני הניתנת להלבשה על הירחון. ככה, טוענים החבר'ה במערכת, תוכל לקרוא את המגזין בכל מקום ובכל עת מבלי למשוך לכיוונך מבטים מוזרים :)
אולי יש כמה ירחונים לגברים בארץ שיכולים לאמץ את הרעיון, אם אתם מבינים למה אני מתכוון...


 

 
 

קרדיט: MC square, בומביי, הודו.

 דבר, אני רואה

חברת רוג'ר רצתה להשיק את דגמי הסלולר החדשים שלה המכילים אפשרות לשיחת ווידיאו- כן, כן כזאת שלא מספיק שמדברים אחד עם השני 7 פעמים ביום, אז גם אפשר לראות אחד את השני שחלילה לא נשכח איך אנחנו נראים...
בכל אופן, כחלק מהשקת המוצר, העמידה החברה קטאאוטים גדולים של טלפונים סלולרים מול מראות בבתי שימוש של מסעדות וברים ברחבי העיר. על הטלפונים הופיע הכיתוב: "תראה טוב, שיחת ווידיאו הגיעה."

 

 



קרדיט: Publicis, טורונטו, קנדה.

סולמות ומתוקים

חברת ג'לי טוטס (ממתקים) פנתה לקהל היעד שלה בשפתו. לא הנחות משמעותיות ולא 1+1 למיניהם. היא הציבה את המשחק האהוב והמוכר "סולמות ונחשים"  בגודל 14 מטר מרובע במרכזו של אתר נופש בקיץ הלוהט. ילדים יכלו לשחק במשחק וליצור אינטראקציה עם אלמנטים שונים במצוד אחר הניצחון האולטימטיבי.
וההורים?? ההורים מבסוטים משתזפים להם בנחת ותוהים לאן נעלמו הילדים... פעילות אפקטיבית גם לילדים וגם להורים שממנים את רופא השיניים :)

 

 

קרדיט: TBWA\Hunt\Lascaris, דרום אפריקה.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: