כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גל מרקוביץ', 'אובססיב קריאייטיב' /
19.02.2008
/ 9:20

1. עזרה לחלשים

רעיון מבריק שמוכיח שוב, שבסכומי כסף זעומים ניתן להביא למימוש רעיון חזק וקולע. עוד קמפיין חברתי שבא להגן על אלו החלשים מאיתנו, אלו שלא יכולים לדבר ולומר את דברם, אלו שאינם יכולים להגן על עצמם.

תיבות שקופות עליהן מוצגת תמונה של כלב פצוע וחולה עם הכיתוב: "התרומה שלך יכולה לעזור לזה להיעלם."

 ככול שהתיבה מתמלאת, כך רואים פחות את תמונתו של הכלב במטרה להמחיש שהכסף שנתרם יעזור להעלים את תופעת ההתעללות בכלבים. נקווה שזה יעזור.

 

 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

 

קרדיט: Grey, דרום אפריקה.

 

 

2. BABY ON BOARD!

קמפיין איטלקי בעל מסר חברתי מובהק. מסתבר שלא רק בארצנו הקטנה נזרקים תינוקות לא רצויים לפחי אשפה. באיטליה, הדבר הפך ממש לתופעה. בתגובה, יצאה עמותת AMICI DEI BAMBINI בקמפיין שיזעזע את  איטליה ויביא למודעות ציבורית את בעיית התינוקות הנטושים הנמצאים בפחים.

מדבקות צהובות ובולטות עם הכיתוב: BABY ON BOARDהודבקו על פחי צפרדע ירוקים ברחבי איטליה. על המדבקות מופיע המסר: "באיטליה, תינוקות נטושים הם יותר ממה שאתם חושבים."

 

 ביקורת גבולות

ביקורת גבולות

 

 קרדיט: JWT, מילאן, איטליה.

 

3. דוקטור, תציל אותי!

כל שנה בעיית הטביעות בדרום אפריקה תוקפת לא מעט ילדים. הורים עסוקים בעניינים כמו לקרוא ספר, או לתפוס תנומה על החוף, ושם זה נגמר.
הנה רעיון יפה, שאפילו אם הוא הציל חיים של ילד אחד, זה היה שווה.
ואגב, היה נראה לי הרבה יותר נכון לעשות שימוש בהורה צעיר במקום בסבתא, שגם אם היא תראה מישהו טובע, עד שהיא תוכל לעשות משהו בנידון.. גם המציל יטבע.

 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 

קרדיט: DDB, דרום אפריקה.

 

4. תגלה לי את התסרוקת שלך, אגלה לך עוד מדרגה

אומנם על אדמתנו אנו פחות רגילים לפרסומות בולטות של מעצבי שיער או לחילופין מספרות, אך מעבר לים הדבר נהוג וקורה.

בקמפיין למספרת JUICE SALON, חושפים רבעי ראשים של אנשים שונים על מדרגות נעות. כל מדרגה, חושפת ראש חדש עם תספורת השונה מקודמתה. בסופו של דבר, מתגלה לעינינו מחזה מרהיב: ראשו השלם של דוגמן הבית. תענוג : )

 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

 ביקורת גבולות

קרדיט: Rediffusion DY&R, הודו. 

 

5. לפעמים הגודל כן קובע.

כמה יפה לראות חברות ענק עושות קמפיינים פשוטים ומדויקים כמו זה של מקדונלדס. לפעמים ברעיון פשוט ועדין כמו זה ניתן להעביר מסר ברור וטוב יותר מאשר בקמפיינים עתירי כספים או במקרה של מקדונלדס, עתירי קלוריות

שני עמודים מגזין לבנים עם כתמים של כוס קפה רק בקצוות. המטרה: לשווק את הקפה ה –XL של מקדונלדס. הכיתוב: "קפה גדול במיוחד."

שימו לב לעדינות הדפוס בכתמי הקפה- נראה כל כך אמיתי ועדין. פשוט גאוני.

 

ביקורת גבולות 

 

 

קרדיט: DDB, שטוקהולם, שוודיה.

 

6. תצלם מאחורייך

 

הנה משהו שאתם כנראה לא יודעים: בדובאי יש הרבה אופניים.

הנה עוד משהו שאתם בוודאי לא יודעים: האופניים הללו, לעיתים תכופות חונות/ מונחות בין רכבים ובקצוות של מקומות חנייה בדובאי.

והנה עוד משהו (קצת יותר מעניין ושימושי) שאולי רובכם לא יודעים: ב NISSAN PATHFINDER יש מצלמה שמראה לכם את מה שקורה מאחורי הרכב.

בקמפיין הנ"ל שילבו את כל הרעיונות שאתם לא יודעים אבל הדובאיים כן, לתוך קמפיין אחד. שמו אופניים מצ'וקמקים ברחבי חניונים ונקודות חניה ועליהם הרכיבו את המסר: "מצלמה עם ראיה לאחור. סטנדרטי ב NISSAN PATHFINDER."

משרד הפרסום טוען שהקמפיין הביא עמו התעניינות ניכרת בדגמי ה NISSAN PATHFINDER.

הצליח להם.

 

 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

קרדיט: TBWA\RAAD, איחוד האמירויות.

 

הכותב הינו מנכ"ל חברת אובססיב קריאייטיב

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: