כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המיונים לעונה החדשה של 'הישרדות' - באמצעות הפייסבוק

מאת: דקל ויסמן, THEMARKER IT /
12.02.2008
/ 15:51

בעקבות הצלחת העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "הישרדות" המשודרת בימים אלו בערוץ 10, החל בשבוע האחרון תהליך המיונים לעונה השנייה שתצולם בקרוב. עד כה, יכלו המועמדים להירשם למיונים באמצעות הטלפון או דרך אתר הבית של התוכנית בלבד, אולם אפליקציה חדשה שתעלה בקרוב ברשת החברתית פייסבוק תעניק לגולשים את הזכות להצביע ולבחור אלו מועמדים ישתתפו בעונה הבאה של התוכנית.

 

את האפליקציה פיתחו שחר ביאליק, סטודנט למשפטים בן 26, וחן מנחמוב, עו"ד מתמחה בן 25 מתל אביב. לאחר התקנתה, תאפשר האפליקציה של ביאליק ומנחמוב למשתמשי פייסבוק להציע את עצמם או את חבריהם (גם אלו שאין ברשותם פרופיל ברשת החברתית) כמועמדים לעונה השנייה בתוכנית. בנוסף, יוכלו הגולשים להצביע ולבחור את המועמדים ה'פייבוריטים', המועדפים עליהם מבין אלו שנרשמו ברשת החברתית.

 

לפי החוקים, ההצבעה בעבור מועמדים תתבצע כך שכל משתמש יוכל להצביע פעם אחת בלבד עבור כל מועמד שיבחר, אך לא תהיה הגבלה על מספר המועמדים להם יוכל להצביע.

 

לבסוף, בתום כשלושה חודשי מיונים, יבחרו עשרת המועמדים שקיבלו את מירב הקולות באפליקציה והם ימשיכו לשלבים הסופיים במיונים, הכוללים בין היתר, מבחנים פיזיים ופסיכולוגים לבחינת התאמתם לקשיים הכרוכים בהתמודדות בתוכנית. ההחלטה על רשימת 20 השורדים הסופיים שירכיבו את הנבחרת לעונה הבאה תתקבל בחברת ההפקה ובערוץ 10.

 

 

 

"הערוץ יעניק משקל רב לגולשים בבחירת המועמדים לעונה הבאה"

 

ביאליק סיפר ל-TheMarker IT כי האפליקציה תורכב מ'פסיפס' של תמונות של המועמדים (בדומה לאפליקציות מוכרות באתר כמו ה-Entourage) בצירוף נתונים אישיים. האפליקציה תאפשר למועמדים להעלות תמונות נוספות של עצמם, פרט לאלו המצויות כבר בפרופיל האישי שלהם, ואף תינתן למצביעים אפשרות תגובה על הפרופיל של המועמדים בפייסבוק, בדומה לטוקבקים. בנוסף, הגולשים יוכלו להוסיף את שמו ותמונתו של המועמד בו הם תומכים לעמוד הפרופיל הראשי שלהם.

 

איתי צמיר, מנהל מחלקת אינטראקטיב וניו-מדיה בערוץ 10, אמר כי הערוץ יעניק משקל רב לגולשים בבחירת המועמדים לעונה הבאה. לדברי צימר, בערוץ סומכים על התפשטות ויראלית של האפליקציה החדשה מ"פה לאוזן" בקהילת האינטרנט, ומקווים כי הבאזז ברשתות החברתיות ייתן אותותיו, אך יחד עם זאת יפעלו לקידום האפליקציה דרך הקבוצה הרשמית של הערוץ בפייסבוק וכן בקמפיינים נוספים בהמשך.

 

האפליקציה תהיה זמינה להתקנה ברשת החברתית החל מיום שבת הקרוב, מיד בתום שידור הפרק בטלוויזיה. כעת נותר לראות האם לשבטים ג'יבארו, סבאנה וטאיינו יצטרף בקרוב גם שבט הפייסבוק.

 

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: