כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גל מרקוביץ', 'אובססיב קריאייטיב' /
22.01.2008
/ 11:51

1. לא רק זברות.

 

רעיון חמוד מאוד ומעביר את המסר של גן החיות של זלצבורג באופן די ברור:
אצלנו יש הרבה יותר מזברות.

פשוט וחכם.

 

 ביקורת גבולות

 

  קרדיט: start, Munich, גרמניה.

 

 

 

2. Gidi-up!

 

 

 ביקורת גבולות

 

 

 

 

Crispin Porter + Bogusky, מי שהביאו לעולם את "Whopper Freakout" (ומי שלא מכיר שיקפוץ לגוגל אח"כ לבדוק), מביאים הפעם את קונספט ה-DYI (עשה זאת בעצמך) לעולם הפיצה של דומינו'ס.

נשמע מגניב, ומי שמשחק בזה קצת מגלה שזה אכן רעיון אינטראקטיבי מגניב (תבנה לך פיצה כמו שאתה אוהב, ותוך 30 דקות היא אצלך בבית), אבל מה שאותי מעניין זה אם מקור ההשראה של הקופירייטר שעמד מאחורי הפרויקט, הגיע מכאן:

 

 

 ביקורת גבולות

 

 

 לבניית פיצה דומינו'ס משלך

 

 

קרדיט: Crispin Porter + Bogusky, ארה"ב.

 

 

3. קריאה בקפה

קמפיין מעולה של NCH (National Coalition for the Homeless), המשתמש בכוסות קפה (מכסים), עגלות קניה ועיתונים להעביר מסר חזק מאוד בשם ההומלסים של ארה"ב.

 

את הפרויקט הרימו סטודנטים של Art Center College of Design שבקליפורניה.

 

 

 ביקורת גבולות

 

 ביקורת גבולות

 (בשביל יותר מידי מאיתנו, זו יותר מסתם כוס)

  

 

 

 ביקורת גבולות

 

 ביקורת גבולות

 

(בשביל יותר מידי מאיתנו, זו יותר מסתם עגלה)

 

 

 ביקורת גבולות

 

 

 ביקורת גבולות

 

(בשביל יותר מידי מאיתנו, זה יותר מסתם עיתון)

 

 

 

קרדיט: Art Center College of Design, פסדינה, קליפורניה, ארה"ב.

 

 

 

 

4. ללכת על המים.

קמפיין חמוד של ה-Revival Centre Church בסינגפור, הבא להזכיר לך שישו נמצא בכל מקום. גלויות עם חריץ בגודל כרטיס ביקור הונחו על חיבורים בין מרצפות במקומות ציבוריים שונים, והדגישו את הימצאות סמל הצלב בכל מקום.

 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

שיחה מקומית בסינגפור: "אחי, אתה לא מבין את מי ראיתי הולך היום בבריכה!". (במנדרינית זה נשמע יותר טוב...)

 

קרדיט: Batey, סינגפור.

 

 

5. לנהוג בשכל

 

עוד קמפיין המנסה להעביר את מסר הסיכון בנהיגה תחת שיכרות.

מדבקות רצפה וקירות הודבקו בשירותים של מועדונים וברים ברחבי דרום אפריקה, בהם נראים צעירים שיכורים בפוזיציות המוכרות לכולנו, עם משפטים קלאסיים כהדפסי חולצות, שמדגישים היכן מתחילה השגיאה: "אני רק צריך להוציא את זה מהמערכת שלי", "אני אהיה בסדר שאתיישב מול ההגה", "כבר נהגתי ככה בעבר", "אני יודע את הגבול שלי".

 

 ביקורת גבולות

 

 

 ביקורת גבולות 

 

 ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

ביקורת גבולות

 

קרדיט: The Jupiter Drawing Room, דרום אפריקה.

 

 

הכותב הינו מנכ"ל חברת אובססיב קריאייטיב

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: