כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: גל מרקוביץ', 'אובססיב קריאייטיב' /
15.01.2008
/ 9:14

אחרי הזעזועים של השבוע שעבר, כמה דברים קלילים יותר היום, שבסה"כ מוסיפים רגעים מאתגרים ומעניינים למהלך היום.

 

בראש מורם.

 

אם רעש המטוסים הנישאים מעל לא מספיק, הנה עוד דרך להזכיר להם מי אחראי לכך.

האמת, קמפיין חמוד מאוד לאייר קנדה מבית מקאן, מונטריאול, הבא להחדיר לתודעת הקהל את כמות הטיסות היוצאות כל יום (25) ממונטיאול לטורונטו, שתיים מן הערים הגדולות בקנדה.

 

הבחירה להשתמש בקונוס מהווה משיכה לקריאת המסר המופיע מתחת לחץ: "אנשים עובדים למעלה". למטה סוגר המשלים את המסר: "25 טיסות לטורונטו כל יום".

 

 

 ביקורת גבולות

 

 

היה עושה את העבודה טוב יותר לחברה קדישא.

 

 

קרדיט: Marketel McCann Erickson, מונטריאול, קנדה.

 

 

 

 

 

כבוד לבזוקה!

חברת Rethink הקנדית זיהתה כנראה את הפוטנציאל הגלום בפיסות האינפורמציה המסופקות על ידי בזוקה, והחליטה ללכת על קמפיין המבטא האופן קריאייטיבי יותר את עצמת חשיבות אינפורמציה זו. כדי להעצים את הקמפיין נבחרו אלמנטים הממחישים את פיסות האינפורמציה שפוזרו בכל מקום.

 

 ביקורת גבולות

(אוגר יכול לאכול עד 200 עצים בשנה)

 

 

 

 

 (גוף האדם מכיל כמות פחם המספיקה ל 9,000 עפרונות)

 

 ביקורת גבולות

 

(את/ה שוקל/ת פחות בדרך למטה – משקלים פוזרו במעליות להמחשת העובדה).

 

 

איך ג'ו לא חשב על זה קודם?

 

קרדיט: Rethink, ונקובר, קנדה.

 

 

 

 

 

המחשת ערכי מותג

מעבר למשלוחי הדואר המהיר המוכרים והידועים, קיימים בפדקס מגוון רחב של שירותים בחברות בנות. פדקס קינקוס היא אחת מהן, והיא מספקת שירותי אריזה, הובלה בים, כמו גם שירותי העתקה והדפסה.

 

 

 ביקורת גבולות

ביקורת גבולות

 

 ביקורת גבולות

 ביקורת גבולות

 

 

 ביקורת גבולות

ביקורת גבולות

 

 

וכך זה ישמע במסעדה של פדקס קינקו'ס, ביום מן הימים:

"היה לך נוח גבירתי, לארוז לך את הספסל?"

 

 

קרדיט: BBDO, ניו יורק, ארה"ב.

 

 

 

 

לחי על בטוח.

תובנת הקמפיין של Clearasil היתה כי קהל היעד עייף מפרסום קלאסי, ועל כן צריך להמחיש את המסר של המותג (הורדת חצ'קונים בקלות) היתה בעזרת מדבקה שהונחה על פרצוף הנערה בשער מגזין הצעירים הטרנדי "סטאדליכטר", כשמיתוג המדבקה נתגלה רק כשמורידים את המדבקה מהמגזין, בלווי אתר האינטרנט.

 

 ביקורת גבולות

 

 

 

ב'בלי סודות' זה היה מסתכם ב"להעלים חצ'קונים זה מסובך? לא, זה פשוט כל כך!".

האמנם?

קרדיט: Euro RSCG, דיסלדורף, גרמניה.

 

 

 

 

 

במקום עוד מכונות של מלחמה.

וכרגיל, כמה פרינטים יפים לסיום.

 

 

 ביקורת גבולות

 

 

 ביקורת גבולות

 

 

 ביקורת גבולות

 

 

 

 

קרדיט: Dentsu, בריסל, בלגיה.

 

 

הכותב משמש כמנכ"ל חברת אובססיב קריאייטיב

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  מקסים
כתבות נוספות: