כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

Make a wish

מאת: מערכת מפיק /
24.04.2017
/ 12:30

"art of celebration" - שם החברה של המפיקה ענת לבנשטיין אומר הכל, ענת רואה במקצוע שלה לא פחות מאומנות.

עם ניסיון של כ-20 שנה, ורקורד מרשים מאד של אירועים ולקוחות מובילים במשק הישראלי, חברת הבוטיק להפקת אירועים עסקיים, פרטיים ופסטיבלים יצרה חדשנות בתחום האירועים בארץ.

"הפקת אירוע היא אמנות לכל דבר ואני מאמינה שהיצירה מדברת בעד עצמה", מספרת ענת. האירועים שאני יוצרת נובעים מתוך פתיחות רעיונית ורגשית לצרכיו האישיים של כל לקוח. מימי לא עשיתי
copy paste מאירוע לאירוע. התשוקה, חדשנות ויצירתיות מעירים אותי כל יום מחדש".

מצד אחד היא לגמרי בעלת אוריינטציה שיווקית, אבל מדגישה את הראייה המערכתית והחשיבה הקונספטואלית הלא שגרתית.

"אני מתחילה מלהבין מה המשאלה של הלקוח, יוצרת עבורו מעטפת רעיונית ומחפשת ניואנסים חד פעמיים שמטרתם לייצר אירוע מהודק המערב את המוזמנים, מרגש אותם ומרשים אותם".

מתי גילית שאת רוצה להפיק אירועים?

"תחילת הדרך שלי היתה בעולם הפרסום. קסם לי הרעיון שאפשר לחבר בין מציאות לדמיון ונפתחה לי דלת ענקית לעולם האירועים".

מה האירוע הכי יוצא דופן בו לקחת חלק?

"אירוע ראשון שהוא בלתי נשכח עבורי הוא אירוע שהפקתי באנגולה שבאפריקה לילדי אנגולה, עבור אשת הנשיא. האירוע התקיים באצטדיון כדורגל, היינו אמורים לקבל את הלוקיישן ל3 ימי הפקה ובנס חד פעמי אנגולה זכתה במשחק כדורגל בינלאומי, מה שגרם לנו לקבל את הלוקיישן לילה לפני האירוע. אחרי שהודעתי שאני מתפטרת מהפרויקט קיבלתי בונוס של מאתיים עובדים מסין וברזיל, שפות שאני לא שולטת בהם. אפשר להגיד שההקמות היו מרתקות, היה לילה לבן שאני אזכור הרבה זמן. אני יכולה להגיד בלב שלם שזה היה אחד האירועים היפים והמרגשים ואני מאד גאה בו. המחזה של אלפי ילדים לבושים לבן, קמים לרקוד מאושרים מול במת ענק, יישאר איתי.

אירוע שאני הכי גאה בו הוא ריצת הלילה של נייקי שזכיתי להפיק במהלך 8 שנים, התחלנו מ5,000 רצים והגענו ל20,000 רצים. אירוע שקיבל חשיפה תקשורתית בינלאומית ויצר מושג חדש בארץ בעולם הספורט. 

ריצת נייקי

ממה את שואבת השראה?

"לייף סטייל, עיצוב חדשני שאני סופגת מתערוכות עיצוב ואופנה בחו"ל, ותפיסת עולם פרטית שלי שאוהבת את החיים ויודעת לנצל את ה'כרטיס' שקיבלתי בחיים האלה".

איך את בוחרת ספקים?

"אני עובדת בעיקר עם ספקים בעלי מוניטין מבוסס, שיודעים במבט אחד מי אני ויודעים להביא את הbest שלהם ותמיד מאושרת לפגוש ספקים חדשים שמביאים איתם news".

על מה את מקפידה כשאת מחליטה על לוקיישן?

" עיצוב, מקצועיות, בטיחות, עמידה בכל הסטנדרטים והנהלים הנדרשים".



קרה לך שהלקוח עשה בחירות ממש "מזעזעות" בעיניך והתעקש עליהן? איך את מיישבת את זה?

"לא ממש. אבל זה בראש ובראשונה נובע מה"אני מאמין" שלי – תקשורת פתוחה מההתחלה ועד הסוף עם הלקוח. כבר מהפגישה הראשונה אני מבינה את רצונות הלקוח, העדפותיו ומסגרת התקציב".

 

טיפ חיוני למפיק אירועים מתחיל?

"קודם כל לאהוב את מה שהוא עושה. אבל ממש לאהוב. מתוך תשוקה למקצוע, מחשבה יוצרת וכשרון ניתן ליצור אירועים שירגשו את האורחים, יצרו חוויה מגבשת ויהיו בלתי נשכחים. ידע ומקצועיות, חשובים יותר מהתלהבות ראשונית של להיות כוכב חדש בתחום. ניסיון נרכש עם זמן, יחד עם זאת חייבים ללמוד את כל החוקים והכללים בתעשיית האירועים ולהתייחס לכל אירוע כאילו זה האירוע הפרטי שלך, כך אני נוהגת".

 

תגובות
אין תגובות למאמר