כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/07/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

טכנולוגיה בשירות תעשיית האירועים

מאת: /
5.4.2017
/ 15:10

מערכת "מפיק" מברכת את ביזאבו הישראלית שגייסה עוד 6.5 מיליון דולר כדי לסייע לחברות לנהל כנסים עסקיים.

פרט לגאווה בכחול-לבן זו בשורה מאד משמחת לקהל מארגני, מפיקי ויזמי האירועים.

"ביזאבו" פיתחה פלטפורמה לניהול כנסים עסקיים אשר גם יודעת להפיק תובנות מהאינטראקציות הדיגיטליות בין המשתתפים. החברה הוקמה ב-2012 ובתחילת הדרך הייעוד היה כאפליקציית נטוורקינג לאירועים. עם הזמן והפיתוח הבינו היזמים (בועז כץ, ערן בן שושן ואלון אלרואי) שצריך מוצר שנותן מענה רחב הרבה יותר ליזמי אירועים עסקיים. ניתן באמצעותה הפלטפורמה החדשה לנהל רשימות משתתפים, לייצר רשתות חברתיות עסקיות סביב האירועים, לייצר ולקדם קמפיינים שיווקיים ולקבל אינפורמציה חשובה על עניין המשתתפים.

ההשקעות בחברה מסתכמות כבר במעל 14 מיליון דולר.

מרכז הפיתוח של החברה נמצא בתל אביב על אף שלקוחותיה הגדולים מגיעים מכל רחבי הגלובוס.

בהזדמנות זו ראוי לציין גם את chance to meet - נטוורקינג באירועים. שירות חדשני המציע ערוץ תקשורת במפגשים או באירועים עסקיים.

תגובות
אין תגובות למאמר