כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הפקת מודעות לזהירות בדרכים

מאת: עומר חזן /
10.01.2017
/ 12:00

בערב הסילבסטר, בזמן שכולם יוצאים לבלות, לחגוג ולשתות, החליטה עיריית ראשון לציון להביא לתודעת הנהגים המבלים את החשיבות של זהירות בדרכים, לאור ריבוי תאונות הדרכים אשר התרחשו בשנת 2016.

על כן חברו מטה הבטיחות של עיירת ראשון לציון ומשטרת ישראל בפעילות מיוחדת של הקמת מייצג במתחם הבילויים של ראשון לציון שבו קהל המבלים נחשף למכונית מרוסקת לאחר תאונה, בובות ריסוק וסלוגנים להגברת המודעות. בסביבת המייצג ומקומות הבילוי הסתובבו דיילים אשר היו לבושים כמו בובת הריסוק וחילקו חוברות הסברה וינשופונים על מנת שקהל החוגגים יבחר להשתמש בתחבורה ציבורית כמו מוניות או קווי הלילה שאותם העירייה מפעילה.


את הפקת הפעילות החשובה הזו של המודעות לזהירות בדרכים הצליחו להפיק בדיוק רב חברת ההפקות VIVO PRO, ויישמו בפועל את החזון של מטה הבטיחות של עיריית ראשון לציון, הם דאגו לכל הפרטים הקטנים והגדולים מהדיילים המסתובבים ועד האוטו המרוסק.

מהתמונות אפשר להבין שכל רעיון או קונספט של אירוע ניתן להפיק ולתרגם לקהל האורחים בצורה המדויקת כמו שתכננתם עם חברת הפקה נכונה.

צילום: אבי קקון

תגובות
אין תגובות למאמר