כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

באירוע שלכם – גם אתם אורחים! הכל על השכרת ציוד לאירועים

מאת: חדשות מפיק /
03.08.2016
/ 11:14

באירוע שלכם – גם אתם אורחים! הכל על השכרת ציוד לאירועים

 נפלה בחלקכם הזכות להיות מארחי האירוע? אכן כבוד גדול! רגע לפני שאתם רצים לספור את מספר הכוסות והצלחות שברשותכם, תשמחו לדעת כי יש פיתרון מושלם עבורכם. גם אם מדובר על אירוע בוטיקי קטן, וגם אם על אירוע רב משתתפים – באירוע שלכם, גם אתם אורחים.

 עורכים יום הולדת? עומלים על אירוע החינה? השנה החג אצלכם? אל דאגה! הפעם אתם הולכים לארח לגמרי אחרת. בכל שנה נערכים אלפי אירועים – פרטיים ועסקיים. לצד כל האורחים המחוייכים, ניתן להבחין במארחי האירוע אשר במרבית הזמן עסוקים בפתרונות לוגיסטים ובמידת שביעות רצון האורחים. הפעם הזאת אתם עושים זאת אחרת באמצעות שירות נפלא של השכרת ציוד לאירועים!

 

 

 

 

 

 

תמונות באדיבות: הכיסא והשולחן

 חוסכים זמן, נהנים מהאירוע ותורמים לסביבה

מחפשים פתרונות ישיבה או פרונות הגשה? כיום הכל מונח לפניכם.

האם ידעתם כי ניתן לדאוג לפתרונות האירוח החל מצלחות ההגשה ועד לשולחנות עליהם תארחו? אם עד לא מזמן מלאכת האירוח הייתה גוזלת מכם זמן רב במחשבה על פתרונות יצירתיים, הרי שכיום כללי המשחק השתנו ולא צריך לקפוץ יותר לשכנים או לבקש טובה מחברים. לאירועים שלכם תוכלו להשכיר את מיטב הציוד! החל מצלחות ועד כוסות ועד מפות ומפיות.

מעבר לחיים הקלים והחיסכון העצום בזמן, הרי שאתם גם תורמים לסביבה. במרבית האירועים, האירוח מתבסס על כלים חד פעמיים רבים המזיקים באופן ישיר לסביבה. עם השכרת הציוד לאירועים, נפטרים מכלי הפלסטיק ונהנים מכלים איכותיים וירוקים.

 מה בודקים רגע לפני שמשכירים ציוד?

השכרת הציוד הופכת את מלאכת האירוח לקלה ופשוטה, ובעיקר מעניקה לכם את הזכות להיות חלק מהאירוע ולא להביט בו מהצד. רגע לפני שאתם בוחרים את הציוד לאירוע שלכם, מה חשוב לבדוק על מנת להבטיח לעצמכם אירוע מוצלח.

 

 

 

 

 

 

 
תמונות באדיבות: הכיסא והשולחן

1.כמה אורחים אתם צפויים לארח?

ערכו רשימה מסודרת של מספר האורחים העתידים להגיע. את המספר הזה יש לתרגם למספר הצלחות, הכוסות, הסכו"ם והמפיות. אל דאגה, אתם לא לבד. הצוות המקצועי בחברות השונות יוכל לסייע לכם רבות בהערכת מספר הכלים הנדרשים בהתאם לכמות האורחים שלכם.

2.האירוע מתחלק למתחמים שונים? יש לדאוג לכל איזור

בהנחה והאירוע שלכם מתפרש על כמה איזורים, עליכם לדאוג לאיבזור מלא בכל אחד מהאיזורים. נסו לתכנן את מבנה האירוע, לאתר את מספר החלקים בו ולהערך בהתאם. אם לדוגמא ישנו שלב קבלת פנים הנערך בחלל החיצוני ומרכז האירוע הנערך בחלל הסגור – הרי שצריך לדאוג לכלים ופתרונות אירוח בכל אחד מהמתחמים.

3.העונה בשנה בה מתקיים האירוע

הטיימינג בשנה בו נערך האירוע חשוב גם הוא. באירועי הקיץ ואירועי החורף משלבים אביזרים נוספים לטובת שידרוג החוויה. חשוב שתדעו, כי לא עונת הקיץ החמה ולא החורף הקר צריכים להשפיע על החלטתכם האם לערוך אירוע או לא ומתי. כיום ישנם פתרונות מתקדמים המאפשרים לכם לארח את מיטב המוזמנים שלכם על הצד הטוב ביותר.

4.האם לחברה יש ותק והמלצות?

ככל שלחברה יש יותר ותק, כך אתם מגדילים את הסיכוי לצאת נשכרים מהשירות שניתן לכם. חברה ותיקה שעובדת מספר שנים לא מבוטל, מעידה על קהל לקוחות מרוצים ושביעות רצון גבוהה. אל תתביישו לבקש המלצות מהחברה שאיתה אתם מתקשרים. זיכרו, כשמדובר על האירוע שלכם, אין מקום לפשרות.

5.האם לחברה יש ביטוח?

חברות השכרת הציוד שלוקחות עצמן ברצינות, דואגות גם לבטח את כל הציוד שמגיע לאירוע שלכם. נשבר כסא באירוע? אל תחושו באי נעימות! ישנו ביטוח צד ג' המעניק לכם, וגם לחברות  - שקט נפשי.

 חשיבות הצוות של החברה איתה תעבדו

ישנה חשיבות גדולה להון האנושי בחברות השכרת הציוד. בעת שאתם בוחרים בחברה שאיתה תעבדו, חשוב לוודא כי מדובר על חברה שבה פועלים אנשי מקצוע אמינים, מקצועים ויעלים, שיכולים לעזור לכם למנף את האירוע שלכם הכי גבוה שרק אפשר. חשוב לדעת, כי אינכם צריכים להגיע עם ידע קודם, עם תכנית מפורטת של מתווה האירוע או חישוב מדויק שהכנתם אודות מספר הכוסות המומלצות בהתאם למספר האורחים. חברות השכרת הציוד הרציניות מתפארות בצוות מקצועי ומנוסה שיודע את רזי העבודה, ועל כן יכול לסייע לכם רבות בכל התהליך – מתחילתו ועד סופו.  

 

התמונות בכתבה הועברו באדיבות:הכיסא והשולחן

תגובות
אין תגובות למאמר