כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לקראת ועידת התעשייה השנתית - ראיון עם גלי מאירי

מאת: גילי יעקב /
08.06.2016
/ 09:30

 לקראת וועידת התעשייה השנתית שתתקיים ב29-30.6, תפסנו את גלי מאירי, מייסדת אתר תעשיה.קום, לשיחה צפופה על האתר, הוועידה ועתיד התעשייה.

ועידת המדיה של ישראל

מה זה בעצם אתר תעשיה.קום? עבור מי הוא מיועד?

תעשיה.קום הוא אתר לאנשי תוכן, קריאייטיב והפקה, לכל התחומים עם התמקדות במדיה המשודרת והדיגיטלית (טלויזיה, קולנוע, אתרי תוכן, מדיה חדשה, פיתוח משחקים וכולי)

את האתר הקמתי בשנת 2006 ומאז הצטרפו אליו קצת יותר מ 80,000 משתמשים, שפתחו לעצמם כרטיס מקצועי או כרטיס חברה, ומשתמשים באתר כדי למצוא עבודה ופרויקטים או למצוא עובדים ואנשי צוות.

מי עומד מאחורי האתר? מי מתפעל אותו?

מאז שייסדתי את האתר אני משמשת כמנכ"ל ואחראית על הפיתוח העסקי. יחד איתי יש צוות שאמון על התפעול והתוכן של האתר. אנחנו עושים שיתופי פעולה מעניינים עם אתרים, איגודים ועמותות בתחום. הועידה שלנו, לדוגמא, היא שיתוף פעולה כזה.

גלי מאירי. צילום: רעות קרש

איך הגעת מפיזיותרפיה, המקצוע המקורי שלך, למה שאת עושה כיום? 

ואו זה ממש סיפור ארוך... במהות שלי אני אדם מאד פרקטי ככה שהיה חשוב לי ללמוד "מקצוע". מצד שני תמיד נמשכתי לעולם ההפקות ואז בשלב מסויים של החיים שלי, אחרי לימודי הפיזיותרפיה ואחרי שכבר עבדתי כפיזיותרפיסטית ילדים במוסדות ובתי ספר לחינוך מיוחד נסעתי לטייל והגעתי למקום שפשוט דרש שמישהו יעשה עליו סרט. אז עשיתי את הדוקומנטרי הראשון שלי (לא מזמן העליתי אותו ליוטיוב) ומפה לשם התגלגלתי לעבודה בהפקות. עבדתי במקביל בשני התחומים עוד איזה שנה עד שנשאבתי להפקה בחו"ל ועזבתי לצערי את תחום הפיזיותרפיה לגמרי. דבר הוביל לדבר והקמתי את אתר תעשיה ב 2006, כאשר עבדתי בהפקות בערך 3 שנים וזיהיתי את הצורך.

כמה שנים מתקיימת ועידת התעשייה? מה המטרה שלה?

הועידה בפורמט שלה השנה מתקיימת כך בפעם הראשונה. לפני 3 שנים ייסדתי את הכנס "תעשיה ללא גבולות" שמיועד לפתוח צוהר לאנשי תוכן והפקה לעולם הדיגיטל. ערכנו כנסים ב 2013, 2014, ב 2015 הייתי בחופשת לידה והשנה אנחנו מקיימים את כנס תעשיה ללא גבולות במסגרת ועידת קונקט שיזמתי יחד עם מיכאל ברנס מאתר AV ומנטור האפקטים ערן שטרן מ SternFX .

הכנסים הקודמים היו מאד מעשירים ומאות האנשים שהגיעו הגיבו בפידבקים מצויינים.

ועידת התעשייה השנתיתועידת התעשייה השנתית

מה ההבדל השנה? מה את יכולה לספר לנו על הוועידה השנתית?

השנה חברנו יחד כדי לתת לאנשי מדיה - הפקות, קולנוע, טלויזיה, תוכן ומדיה דיגיטלית- מענה מקיף של 360 מעלות לצרכים המורכבים שלהם.

יחד עם כנס אינפוט שקורה השנה בפעם השביעית ומיועד לאנשי צוות הפקה מקצועיים תתקיים הועידה בצורה שתאפשר למשתתפים להעשיר את הידע המקצועי שלהם הן בתחום ההפקה והן בתחום התוכן, כשכמובן אפשר לרכוש כרטיסים גם לכל סגמנט בנפרד.

היום הראשון של הועידה, ב 29.6 מורכב ממושב בוקר בנושא "נתקן את זה בפוסט" המורכב מ 10 הרצאות קצרות בנושא הפקת פוסט, פרומואים, עריכת פסקול וסאונד, צילום 360 מעלות ועוד.

מושב הצהריים הוא המושב של תעשיה- תעשיה ללא גבולות, ובו ידובר על כל האספקטים של היכולת לספר סיפור - Storytelling.

הסגמנט הזה מתאים לאנשי תוכן באתרים, לאנשי פרודקט, ליוצרים מכל המינים ואף נותן כלים מעולים לאנשי ניהול לקוחות ומכירות.

ב 30 ביוני יהיו סדנאות מקצועיות לאנשי אפקטים, פוסט והפקה בשני מסלולים מרתקים.  

איזה דברים אסור לפספס השנה בוועידה?

קודם כל את האוירה- הכנסים של תעשיה.קום מתאפיינים באוירה מצויינת כי הקהל הוא קהל של יוצרים, אנשי טלויזיה וקולנוע אבל אלה שעובדים באמת, עם הידיים על המצלמה ועל מערכת העריכה והם אנשים כיפיים שנהנים לבוא ולהעשיר את ארגז הכלים שלהם.

ההרצאות ביום הראשון של הועידה הן קצרות, ממוקדות מאד, נותנות טעימה מסקרנת מהמון תחומים שכדאי לשים לב אליהם.

בנוסף, יש יריד תעסוקה סקטוריאלי לתחום התוכן וההפקה, ובכלל שווה להגיע, כי יהיה ממש כיף, זה בטוח.

ועידת התעשייה השנתיתועידת התעשייה השנתית

רבים מקוראינו מגיעים מתחום הפקת האירועים, והתנסו לא פעם בהפקת אירוע בצורה זו או אחרת. מה האתגר הכי גדול בהפקה של הוועידה השנה?

בגלל שזו השנה הראשונה שאנחנו עורכים את הועידה אנחנו עובדים בתקציב מאתגר, ואז הכל הופך למאתגר יותר... והמבין יבין :)  

איזה משפט את רוצה לשמוע מאנשים שיגיעו לוועידה?

"אז איפה סוגרים חסות פלטינה לשנה הבאה?"

סתם... מספיק שיגידו שהיה ממש כיף ושרוצים לבוא גם שנה הבאה.

ועידת המדיה של ישראל תתקיים ב29-30.6 בסינמטק תל אביב.

תגובות
אין תגובות למאמר